نظرخواهی پیرامون عناوین پیشنهادی نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

نظرخواهی پیرامون عناوین پیشنهادی نهمین نمایشگاه تراکنش ایران
نظرخواهی پیرامون عناوین پیشنهادی نهمین نمایشگاه تراکنش ایران
نهمین نمایشگاه تراکنش ایران آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران در حالی به پله نهم می‌رسد که پیوسته از بخش‌های گوناگونی از جمله بخش نمایشگاهی، بخش علمی و نشست‌ها، بخش کارگاه‌های معرفی محصول، بخش نوآوری و استارتاپی و بخش جشنواره‌های متعدد برخوردار بوده است.

به گزارش توسعه پویا از فابانیوز، هرساله در بخش علمی و نشست‌ها عناوین کلی مطابق روندهای روز فناوری‌های مالی پیشنهاد می‌شود، سپس کمیته‌های علمی تشکیل و اعضای کمیته علمی موضوعات روز را بررسی و بر این مبنا، نشست‌ها و سخنرانی ها تنظیم می‌شود.

شورای سیاستگذاری تراکنش نهم محور اساسی این رویداد را با توجه به شرایط اقتصادی کشور تحت عنوان “تاب آوری و نوآوری” تعریف کرده است و ده سرفصل برای آن پیشنهاد کرده تا پس از نقد و نظرات متخصصان جمع‌بندی کامل خود را ارائه کند.

عناوین پیشنهادی کارگروه ها و نشست‌ها عبارتند از:

·        تحول دیجیتال
·        هوش مصنوعی
·        اعتبارسنجی
·        امنیت
·        آموزش و منابع انسانی
·        صنعت پرداخت
·        بلاک‌چین و رمزارزها
·        فین‌تک
·        حکمرانی داده‌ها
·        ارتباطات و بازاریابی

یادآوری می‌شود پس از نهایی شدن عناوین کلی، برای هرکدام از کارگروه‌ها یک کمیته علمی جداگانه‌ای مرکب از مدیران و متخصصان برگزیده می‌شود و اعضای کمیته علمی هر کارگروه مسئولیت‌های زیر را برعهده دارند:
· پیشنهاد موضوعات هر بخش برای برگزاری نشست‌های تخصصی در حین برگزاری نمایشگاه
· تدوین بیانیه کارگروه در خصوص راهبردها، راهکارها و چالش‌ها و  قرائت آن در ایام برگزاری نمایشگاه
· تبیین ابعاد موضوع در ستاد خبری نمایشگاه و در حضور خبرنگاران

شما می‌توانید نقطه نظرات خود را در خصوص عناوین کلی فوق به ایمیل m.bayat@faba.center ارسال کنید و به غنای بیشتر این رویداد یاری رسانید.

همچنین می‌توانید به این سؤالات پاسخ دهید:

۱. به نظر شما عنوان «تاب‌آوری و نوآوری» دقیق‌تر است یا عنوان «نوآوری و تاب‌آوری»، به بیان دیگر آیا باید شرایط سخت را تاب‌آورد و سپس به نوآوری همّت گماشت یا برای تاب‌آوردن، می‌بایستی ابتدا به نوآوری اقدام کرد؟
۲. گرچه دغدغه‌های اهالی صنعت بیش از ۱۰‌عنوان کلی پیشنهاد شده می‌باشد و در عین حال بسیاری از آن‌ها با هم همپوشانی دارند، ولی آیا دغدغه‌های کلی شما در این فهرست ۱۰‌گانه جای می‌گیرد؟ به تعبیر دیگر، ۱۰ عنوان و اولویت اول شما برای بحث و بررسی چیست؟

لطفا به خاطر داشته باشید که موضوعات جزئی‌تر مدنظر نیست، چرا که این موضوعات می‌بایستی ذیل عناوین کلی در کارگروه‌ها بحث و بررسی شود.

گفتنی است، جزئیات هر موضوع متعاقبا در کمیته‌های علمی بحث و بررسی می‌شود تا ذیل هر عنوان کلی، لیستی از دغدغه‌های امروز مشخص و مطابق با اولویت‌ها، نشست‌های تراکنش نهم تعریف شوند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، پس از اخذ نظرات مدیران و متخصصان، عناوین نهایی اعلام و متعاقبا اعضای کمیته علمی هر کارگروه معرفی می‌شوند.

شایان ذکر است، سالانه بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان در قالب کمیته‌های علمی چندگانه، رویداد تراکنش ایران را راهبری و همراهی می‌کنند و امسال این موضوع به صورت جدی‌تر در دستور کار رویداد فناوری‌های مالی ایران است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60609

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *