- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نظرخواهی پیرامون عناوین پیشنهادی نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

نظرخواهی پیرامون عناوین پیشنهادی نهمین نمایشگاه تراکنش ایران
نظرخواهی پیرامون عناوین پیشنهادی نهمین نمایشگاه تراکنش ایران [۱]
نهمین نمایشگاه تراکنش ایران آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران در حالی به پله نهم می‌رسد که پیوسته از بخش‌های گوناگونی از جمله بخش نمایشگاهی، بخش علمی و نشست‌ها، بخش کارگاه‌های معرفی محصول، بخش نوآوری و استارتاپی و بخش جشنواره‌های متعدد برخوردار بوده است.

به گزارش توسعه پویا [۲] از فابانیوز [۳]، هرساله در بخش علمی و نشست‌ها عناوین کلی مطابق روندهای روز فناوری‌های مالی پیشنهاد می‌شود، سپس کمیته‌های علمی تشکیل و اعضای کمیته علمی موضوعات روز را بررسی و بر این مبنا، نشست‌ها و سخنرانی ها تنظیم می‌شود.

شورای سیاستگذاری تراکنش نهم محور اساسی این رویداد را با توجه به شرایط اقتصادی کشور تحت عنوان “تاب آوری و نوآوری” تعریف کرده است و ده سرفصل برای آن پیشنهاد کرده تا پس از نقد و نظرات متخصصان جمع‌بندی کامل خود را ارائه کند.

عناوین پیشنهادی کارگروه ها و نشست‌ها عبارتند از:

·        تحول دیجیتال
·        هوش مصنوعی
·        اعتبارسنجی
·        امنیت
·        آموزش و منابع انسانی
·        صنعت پرداخت
·        بلاک‌چین و رمزارزها
·        فین‌تک
·        حکمرانی داده‌ها
·        ارتباطات و بازاریابی

یادآوری می‌شود پس از نهایی شدن عناوین کلی، برای هرکدام از کارگروه‌ها یک کمیته علمی جداگانه‌ای مرکب از مدیران و متخصصان برگزیده می‌شود و اعضای کمیته علمی هر کارگروه مسئولیت‌های زیر را برعهده دارند:
· پیشنهاد موضوعات هر بخش برای برگزاری نشست‌های تخصصی در حین برگزاری نمایشگاه
· تدوین بیانیه کارگروه در خصوص راهبردها، راهکارها و چالش‌ها و  قرائت آن در ایام برگزاری نمایشگاه
· تبیین ابعاد موضوع در ستاد خبری نمایشگاه و در حضور خبرنگاران

شما می‌توانید نقطه نظرات خود را در خصوص عناوین کلی فوق به ایمیل m.bayat@faba.center [۴] ارسال کنید و به غنای بیشتر این رویداد یاری رسانید.

همچنین می‌توانید به این سؤالات پاسخ دهید:

۱. به نظر شما عنوان «تاب‌آوری و نوآوری» دقیق‌تر است یا عنوان «نوآوری و تاب‌آوری»، به بیان دیگر آیا باید شرایط سخت را تاب‌آورد و سپس به نوآوری همّت گماشت یا برای تاب‌آوردن، می‌بایستی ابتدا به نوآوری اقدام کرد؟
۲. گرچه دغدغه‌های اهالی صنعت بیش از ۱۰‌عنوان کلی پیشنهاد شده می‌باشد و در عین حال بسیاری از آن‌ها با هم همپوشانی دارند، ولی آیا دغدغه‌های کلی شما در این فهرست ۱۰‌گانه جای می‌گیرد؟ به تعبیر دیگر، ۱۰ عنوان و اولویت اول شما برای بحث و بررسی چیست؟

لطفا به خاطر داشته باشید که موضوعات جزئی‌تر مدنظر نیست، چرا که این موضوعات می‌بایستی ذیل عناوین کلی در کارگروه‌ها بحث و بررسی شود.

گفتنی است، جزئیات هر موضوع متعاقبا در کمیته‌های علمی بحث و بررسی می‌شود تا ذیل هر عنوان کلی، لیستی از دغدغه‌های امروز مشخص و مطابق با اولویت‌ها، نشست‌های تراکنش نهم تعریف شوند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، پس از اخذ نظرات مدیران و متخصصان، عناوین نهایی اعلام و متعاقبا اعضای کمیته علمی هر کارگروه معرفی می‌شوند.

شایان ذکر است، سالانه بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان در قالب کمیته‌های علمی چندگانه، رویداد تراکنش ایران را راهبری و همراهی می‌کنند و امسال این موضوع به صورت جدی‌تر در دستور کار رویداد فناوری‌های مالی ایران است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60609 [۱]

[۵] [۶]