راه‌اندازی شهر سیلیکون در منطقه ویژه اقتصادی پیام

اکبر قنبرپور اعلام کرد:
راه‌اندازی شهر سیلیکون در منطقه ویژه اقتصادی پیام/احداث پارک فناوری هوایی
اکبر قنبرپور اعلام کرد:
راه‌اندازی شهر سیلیکون در منطقه ویژه اقتصادی پیام/احداث پارک فناوری هوایی
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام از راه اندازی شهر سیلیکون و استقرار شرکت‌های بیشتری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این منطقه خبر داد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مهندس اکبر قنبرپور در این رابطه با بیان اینکه راه اندازی این شهر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، افزود: ایجاد این شهر سیلیکون در پیام این امکان را فراهم می کند که صنایع و شرکت های فعال در حوزه ساخت تجهیزات سیلیکون بتوانند در قالب یک مجتمع با یکدیگر رقابت و فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: به همین منظور، یک ناحیه تخصصی با وسعت ۲۰ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نظر گرفته شده است.

فعال کردن بخش خصوصی فعال در حوزه کسب و کار در پیام

قنبرپور در بخش دیگری از سخنان خود به استقرار شرکت های فعال در حوزه کسب و کار خدمات مدیریتی، سرمایه گذاری و تامین مالی و بیمه ای در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اشاره کرد و گفت: برای راه اندازی مرکز خدمات کسب و کار در پیام، ساختمانی در نظرگرفته شده که فعالان در این حوزه ها می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

احداث پارک فناوری هوایی در فرودگاه بین المللی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ادامه به احداث پارک فناوری هوایی در این فرودگاه اشاره کرد و بیان داشت: طبق توافقی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال شکل گیری است، زمینی را برای احداث پارک فناوری حوزه هوایی در نظر گرفته ایم.

قنبرپور افزود: فعالان این حوزه هوانوردی، قطعه سازان و شرکتهای ارائه دهنده خدمات در این حوزه با راه اندازی پارک فناوری هوایی می توانند در این پارک مستقر شوند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60603

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط