گام دهم تراکنش ایران ۱۷ تا ۱۹ دی‌ماه

گام دهم تراکنش ایران ۱۷ تا ۱۹ دی ماه
گام دهم تراکنش ایران ۱۷ تا ۱۹ دی‌ماه
 رویداد بزرگ تراکنش ایران در سال جاری با موضوع محوری “آینده باهوش است”دهمین گام بلند خود را ۱۷ تا ۱۹ دی ماه برمی‌دارد تا قدمت ۱۰ ساله خود را عیان سازد و از شاخه‌های متنوعی که به مرور برخوردار شده، رونمایی کند.

به گزارش توسعه پویا از مرکز فابا، رویداد بزرگ تراکنش ایران در سال جاری با موضوع محوری “آینده باهوش است”دهمین گام بلند خود را ۱۷ تا ۱۹ دی ماه برمی‌دارد تا قدمت ۱۰ ساله خود را عیان سازد و از شاخه‌های متنوعی که به مرور برخوردار شده، رونمایی کند. توسعه بخش نمایشگاهی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع و در دو سالن (سالن بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ) و (سالن نوآوری، دانش بنیان‌ها، استارتاپ‌ها و SMEها) جشنواره های‌ سه گانه از جمله جشنواره انتخاب محصولات برتر سال (FINTEX) جشنواره رساله دکتری سال و جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر، نشست‌های تخصصی در دو بخش کسب و کارها و نوآوران، کارگاه‌های معرفی محصول در بیش از ۶۰ کارگاه، سالن گفتگوهای B2B، سالن رونمایی از محصولات برتر، استیج قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری و… اضلاع این رویداد بزرگ فناورانه را تشکیل می‌دهندکه به مرور برنامه‌های هر بخش به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

رویداد تراکنش ایران در دهمین دوره خود، اتفاقات نوآورانه ای را رقم خواهد زد و بیش از پیش برای حضور و مشارکت اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری ارزش آفرینی می‌کند.

توسعه بخش نمایشگاهی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع و در دو سالن (سالن بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ) و (سالن نوآوری، دانش بنیان‌ها، استارتاپ‌ها و SMEها) جشنواره های‌ سه گانه از جمله جشنواره انتخاب محصولات برتر سال (FINTEX) جشنواره رساله دکتری سال و جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر، نشست‌های تخصصی در دو بخش کسب و کارها و نوآوران، کارگاه‌های معرفی محصول در بیش از ۶۰ کارگاه، سالن گفتگوهای B2B، سالن رونمایی از محصولات برتر، استیج قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری و… اضلاع این رویداد بزرگ فناورانه را تشکیل می‌دهندکه به مرور برنامه‌های هر بخش به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

گفتنی است، در تراکنش دهم ایران توجه به هوشمندی کسب و کارها با توجه به مقتضیات امروز و همچنین هوشمندسازی کسب و کارها با بهره‌گیری از AI’ BI’ CI’ DI’ و GI بیش از پیش مدنظر قرار می‌گیرد.

همچنین امسال در سالن ویژه نوآوری شاهد حضور پررنگ نوآوران، استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران، دانش بنیان‌ها و شرکت‌های SME خواهیم بود که توسعه بازار خود را در تعامل با بانک‌ها، پرداختی‌ها و شرکت‌های بزرگ بهتر و مناسب‌تر ارزیابی می‌کنند.

بزودی برنامه‌های مفصل این بخش نیز به اطلاع علاقمندان اکوسیستم نوآوری و سرمایه گذاری کشور خواهد رسید.

شایان ذکر است، رویداد تراکنش ایران یک رویداد تخصصی B2G و B2B است که سالانه به کانون نقش آفرینی اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری تبدیل شده و هر سال پر رونق‌تر از پیش و بدون وقفه برگزار شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=79524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط