حضور پست استان سیستان وبلوچستان در نخستین نمایشگاه آبادیران

حضور پست استان سیستان وبلوچستان در نخستین نمایشگاه آبادیران
حضور پست استان سیستان وبلوچستان در نخستین نمایشگاه آبادیران
شرکت ملی پست بر مبنای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در راستای تلاش در کاهش محرومیت زدایی در نخستین نمایشگاه آبادیران که بر مبنای نمایش توانمندی‌هایی که به نحوی می‌توانند باعث اشتغال پایدار و ثروت آفرینی در کشور شوند برگزار شده است، حضور یافت.

به گزارش توسعه پویا از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا(آبادیران) را با هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها جهت محرومیت‌زدایی برگزار کرده است.

بنابراین گزارش یکی از محورهای اساسی این نمایشگاه محرومیت‌زدایی است و شرکت ملی پست به عنوان بستری مناسب برای حمایت از کسب و کارهای خرد، خانگی، روستایی و همچنین خدمت رسانی در دورترین نقاط روستایی محروم وبه منظور همدلی، همکاری و هم‌افزایی با سایر نهادهای محرومیت‌زدا با برپایی غرفه ای با حضور کارکنان پست استان سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

دراین غرفه مشاغل خانگی و صنایع دستی این استان با هدف معرفی خدمات مناطق محروم به نمایش گذاشته شده است. 

شرکت ملی پست به عنوان بستر ساز توسعه خدمات و رونق اقتصادی روستاها و مناطق محروم، با استفاده از ظرفیت های موجود و تقویت زیرساخت های پستی توانسته است نقش مهمی در ارسال نیازهای مردم و جامعه داشته باشد.

نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران با حضور ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، خلاق و فناور و همچنین مشارکت و هم افزایی ۲۸ نهاد شرکت کننده از ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) دایر است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58879

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *