وصول مطالبات اولویت اول شعب است

سرپرست بانک دی: وصول مطالبات اولویت اول شعب است
سرپرست بانک دی:
وصول مطالبات اولویت اول شعب است
سرپرست بانک دی در نشست ارزیابی عملکرد شعب تهران، ضمن بررسی کارنامه عملکردی شعب، بر ضرورت پیگیری روزانه پرونده های قضایی از سوی شعب تأکید کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در نشست ارزیابی عملکرد شعب تهران که با حضور معاونان و مدیران ارشد ستاد و روسای شعب برگزار شد، با اشاره به عملکرد بانک دی در سال گذشته در جذب منابع و وصول مطالبات گفت: بانک دی سال گذشته در بسیاری از شاخص های عملیاتی در زمره بانک های برتر کشور بود که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، با گذشت یک ماه از سال جاری، رویکرد فعلی بانک در مسیر حفظ دستاوردها و ارتقاء شاخص های عملیاتی بوده است.
قیطاسی افزایش کیفیت خدمات و نوآوری در ارائه خدمت به مشتریان و جامعه هدف را از الزامات رضایتمندی مشتریان دانست و تصریح کرد: باید با نیازسنجی صحیح و الگوبرداری از سایر بانک ها روش های ارائه انواع خدمات غیرحضوری به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران را توسعه دهیم.
وی همچنین عملکرد شعب در ارائه تسهیلات تکلیفی در سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: شعب بانک دی در سال گذشته کمترین میزان صف انتظار در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را داشتند که این روند باید در سال جاری نیز، در کنار اهتمام به پرداخت تسهیلات جهش مسکن، ادامه یابد.
سرپرست بانک دی با اشاره به عملکرد این بانک در وصول مطالبات گفت: امروز وصول مطالبات اولویت اول شعب است و لازمه حفظ روند مطلوب بانک در وصول مطالبات این است که پرونده های قضایی به صورت روزانه توسط شعب پیگیری شود.
وی افزود: همچنین شعب میبایست با تمرکز بر جذب سپرده های ارزان قیمت، بازاریابی مشتریان ارزشمند، وصول تسهیلات معوق و مدیریت هزینه ها در مسیر سودآوری گام بردارند.
قیطاسی در پایان ضمن تأکید بر لزوم رعایت آراستگی سازمانی در شعب و ستاد، ایجاد وحدت رویه در دریافت مدارک مورد نیاز از مشتری و حذف کپی مدارک غیرضروری و ترویج طرح های بانک مانند طرح باران در شعب گفت: اختیاراتی که به روسای شعب اعطا شده است باید به درستی در بازاریابی و ارائه تسهیلات اعتباری، صدور ضمانتنامه و … با رعایت بهداشت اعتباری و کاستن از ریسک بانک به کار گرفته شود.
گفتنی است در ابتدای این نشست بهزاد روشن، مدیر امور شعب، اسماعیل افتخاری، رییس اداره امور شعب تهران و البرز به ارائه گزارشی از عملکرد شعب در حوزه جذب و تخصیص منابع، وصول مطالبات و … پرداختند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=79430

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *