مدیرعامل‌ بیمه ایران دراولین سفراستانی، درمشهد با اعضای انجمن صنفی نمایندگان دیدار و گفت‌وگو کرد

مدیرعامل‌ بیمه ایران دراولین سفراستانی، درمشهد با اعضای انجمن صنفی نمایندگان دیدار و گفت‌وگو کرد
مدیرعامل‌ بیمه ایران دراولین سفراستانی، درمشهد با اعضای انجمن صنفی نمایندگان دیدار و گفت‌وگو کرد
محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران در جلسه  با اعضای انجمن صنفی نمایندگان استان خراسان رضوی با ابراز تمایل از برنامه‌ریزی برای دیدار با شبکه فروش گفت: دیدار با نمایندگان و همکاران خودم بهترین جلسات برای من هستند چون در نظرات آنها نکات خوبی برای برنامه ریزی و اقدامات اجرایی و ارتقای توان خودمان وجود دارد و من نیز علاقه دارم به جای حرف، کار انجام شود و همین جا اعلام می‌کنم که به کمک نمایندگان برای تحقق برنامه‌های پنج گانه نیاز داریم.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی، وی یادآور شد: بالا بردن توانمندی نمایندگان و طراحی بسته‌های آموزشی و رفاهی برای ایشان از مهمترین برنامه‌های مدیریت جدید شرکت است چون باید چابک شویم و شرایط مناسب برای ارائه خدمات بیمه‌ای فراهم کنیم.

کشاورز با تاکید بر مولفه زمان و سرعت عمل اظهار داشت: سرعت عمل در رویکرد جدید مدیریت بیمه ایران خیلی مهم است چون اعتقاد دارم مشتری منتظر ما نمی ماند و نیاز است موضوع تفویض اختیار به نمایندگان با همین رویکرد بازبینی شود. از نمایندگان انتظار دارم مدیریت ریسک را خودشان انجام دهند و به مانده مثبت عملیاتی و ماندگاری در صنعت تمرکز داشته باشند. در کمیته های بهبود فرآیند حتما از حضور نمایندگان استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به درخواست آموزش توسط نمایندگان گفت: قطعا آموزش از رویکردهای مهم خواهد بود اما به نظرم در فضای کنونی باید به دنبال یادگیری و توسعه استعدادهای فردی خودمان باشیم و جا دارد این نگاه در شرکت و برنامه های آموزشی نهادینه شود.

در خصوص درمان تکمیلی نمایندگان حتما با رویکرد نهایت همکاری عمل خواهد شد .نمایندگان هم همکاران ما هستند

مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به راهبرد توسعه محصولات بیمه ای از طراحی بیمه نامه جدید خبر داد و گفت: سه محصول جدید در هیات مدیره مصوب شده است و در حال تکمیل فرآیند اخذ مجوز از بیمه مرکزی هستیم و حتما  تبلیغات مناسب و خوبی روی این محصولات خواهیم داشت.

در این نشست صمیمانه نمایندگان نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل فی‌مابین پرداختند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=79426

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط