- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

حضور پست استان سیستان وبلوچستان در نخستین نمایشگاه آبادیران

حضور پست استان سیستان وبلوچستان در نخستین نمایشگاه آبادیران
حضور پست استان سیستان وبلوچستان در نخستین نمایشگاه آبادیران [۱]
شرکت ملی پست بر مبنای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در راستای تلاش در کاهش محرومیت زدایی در نخستین نمایشگاه آبادیران که بر مبنای نمایش توانمندی‌هایی که به نحوی می‌توانند باعث اشتغال پایدار و ثروت آفرینی در کشور شوند برگزار شده است، حضور یافت.

به گزارش توسعه پویا [۲] از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا(آبادیران) را با هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها جهت محرومیت‌زدایی برگزار کرده است.

بنابراین گزارش یکی از محورهای اساسی این نمایشگاه محرومیت‌زدایی است و شرکت ملی پست به عنوان بستری مناسب برای حمایت از کسب و کارهای خرد، خانگی، روستایی و همچنین خدمت رسانی در دورترین نقاط روستایی محروم وبه منظور همدلی، همکاری و هم‌افزایی با سایر نهادهای محرومیت‌زدا با برپایی غرفه ای با حضور کارکنان پست استان سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

دراین غرفه مشاغل خانگی و صنایع دستی این استان با هدف معرفی خدمات مناطق محروم به نمایش گذاشته شده است. 

شرکت ملی پست به عنوان بستر ساز توسعه خدمات و رونق اقتصادی روستاها و مناطق محروم، با استفاده از ظرفیت های موجود و تقویت زیرساخت های پستی توانسته است نقش مهمی در ارسال نیازهای مردم و جامعه داشته باشد.

نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران با حضور ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، خلاق و فناور و همچنین مشارکت و هم افزایی ۲۸ نهاد شرکت کننده از ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) دایر است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58879 [۱]

[۳] [۴]