بررسی زمینه‌های همکاری در توسعه مناسبات پستی ایران وعراق

در دیدار معاون فنی پست ایران با مدیرعامل پست دولتی عراق صورت گرفت؛
بررسی زمینه‌های همکاری در توسعه مناسبات پستی ایران وعراق
در دیدار معاون فنی پست ایران با مدیرعامل پست دولتی عراق صورت گرفت؛
بررسی زمینه‌های همکاری در توسعه مناسبات پستی ایران وعراق
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست از آمادگی پست ایران برای در اختیار قرار دادن تجارب این شرکت در زمینه‌های توسعه دانش فنی، تجارت الکترونیک و هوشمندسازی فرایندهای عملیاتی و اجرایی به پست عراق خبر داد.

به گزارش توسعه پویا از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست طی نشست با زینب البنا مدیرعامل شرکت دولتی پست عراق، از آمادگی پست ایران برای در اختیار قرار دادن تجارب این شرکت در زمینه‌های توسعه دانش فنی، تجارت الکترونیک و هوشمندسازی فرایندهای عملیاتی و اجرایی به پست عراق خبر داد.

محمد احمدی با اشاره به مشترکات فرهنگی و مذهبی دو کشور گفت: با توجه به اینکه در شرایط کنونی ارتباطات پستی بین دو کشور نیازمند ترمیم و بهبود است، از این رو؛ توسعه و گسترش روابط و تعاملات اجتماعی و اقتصادی مردم دو کشور، فرصت‌های متعدد و نیازمندی‌های بسیاری را در زمینه مبادلات پستی ایجاد می کند.

معاون فنی و بازرگانی با بیان اینکه؛ حوزه ارتباطات پستی در مرزهای زمینی مستلزم اخذ توافقات سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه گمرکات دو کشور است، گفت بر همین اساس مقرر گردید؛ پست کشور عراق پیگیری‌های لازم را از طریق مقامات عالی برای تسهیل ایجاد مراکز مبادله مرزی در نقاط مرزی بصره مهران و خسروی پیگیری و تسریع نماید.

احمدی با اشاره به همکاری تنگاتنگ پست ایران و عراق در خدمات رسانی به زائران در رویداد باشکوه پیاده روی اربعین و تجربه موفق ارائه سرویس “پست یافته” در سال گذشته، پیشنهاد انتشار تمبر مشترک با موضوع اربعین را مطرح کرده و افزود؛ به منظور بهره‌مندی بیشتر هموطنان زائر و مردم عراق، در صدد افزایش تعداد صندوق های پستی و دفاتر پستی در قالب موکب و راه اندازی سرویس هوایی ارزان در این ایام هستیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63203

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *