فراخوان منطقه ویژه اقتصادی پیام برای راه‌اندازی مجتمع خدمات تجاری و رفاهی

فراخوان منطقه ویژه اقتصادی پیام برای راه‌اندازی مجتمع خدمات تجاری و رفاهی
فراخوان منطقه ویژه اقتصادی پیام برای راه‌اندازی مجتمع خدمات تجاری و رفاهی
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برای راه اندازی مجتمع خدمات تجاری و رفاهی با توجه به رشد صنایع و کارخانجات مستقر در این منطقه و نیاز به خدمات رفاهی، فراخوانی منتشر کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، با توجه به اینکه خدمات تجاری و رفاهی به صنایع مستقر در این منطقه به صورت حداقلی و پراکنده انجام می شود، ساخت این مجتمع (مال) ارائه خدمات بیشتر، با کیفیت تر و متمرکز به شرکتهای تولیدی و کارکنان آنها، صاحبین بار و رانندگان، تجار و بازرگانان، مراجعه کنندگان، شرکتهای هواپیمایی، دانشجویان در دستور کار قرار گرفته است.

رستوران، فروشگاه زنجیره ای، هتل و مجموعه های اقامتی، شعب بانک، صرافی، دفاتر بیمه، کارواش، مهدکودک، درمانگاه و خدمات درمانی، خدمات تاسیسات و تعمیر و نگهداری و دفاتر تامین نیروی کار از جمله فعالیت هایی است که در قالب راه اندازی این مجتمع رفاهی و خدماتی راه اندازی خواهد شد

همچنین مشاغلی مانند خدمات بیمه، باربری، امور گمرکی، ترخیص کالا، خطوط هوایی، موسسات آموزشی، شرکتهای نرم افزاری و دفاتر گردشگری از جمله مشاغل موجود و مورد تقاضا در مجتمع اداری منطقه ویژه اقتصادی پیام هستند.

علاقه مندان به سرمایه گذاری می توانند با مراجعه به سایت www.payamaviation.ir نسبت به فراخوان های اعلام شده مطلع شوند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://b2n.ir/t29087 دفترچه فرصت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام را دانلود نمایند و یا با شماره ۰۲۶۳۳۲۶۶۱۳۵ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=56813

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *