دیدار هیئت مدیره بیمه سینا با رئیس کل بیمه مرکزی

دیدار هیئت مدیره بیمه سینا با رئیس کل بیمه مرکزی
دیدار هیئت مدیره بیمه سینا با رئیس کل بیمه مرکزی
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه سینا با رئیس کل بیمه مرکزی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه سینا؛ دکتر علی استادهاشمی در دیدار با مدیرعامل و اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره بیمه سینا با اشاره به این مطلب که مقررات‌زدایی و اصلاح آیین‌نامه‌های ناکارآمد در راستای تسهیل امر بیمه‌گری و افزایش ضریب رضایت‌مندی بیمه‌گران و بیمه‌گذاران در دستور کار نهاد ناظر قرار دارد، گفت: بیمه مرکزی با نگاه به اسناد بالادستی و در چارچوب قانون و سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم برای ارتقای جایگاه این صنعت، تلاش مضاعفی آغاز کرده است.

رئیس کل بیمه مرکزی از تقویت توانگری مالی شرکت‌های بیمه‌ای به عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: اشکالات احتمالی پیش روی توانگری مالی در برخی شرکت‌های بیمه‌ای با تعامل سازنده نهاد ناظر و بیمه‌گران برطرف خواهد شد.

وی نقش نیروی انسانی جوان و مبتکر را در رشد صنعت بیمه، انکارناپذیر توصیف کرد و اظهار داشت: ورود نیروهای کارآمد در کنار مدیران و کارشناسان با تجربه می‌تواند زمینه نقش آفرینی بیشتر صنعت بیمه در اقتصاد کلان را فراهم کند.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان تاکید کرد که در آینده نزدیک مسائل و مشکلات بیمه در نشست‌های تخصصی اعضای هیات عامل با مدیران ارشد شرکت‌های بیمه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66440

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *