- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

دیدار هیئت مدیره بیمه سینا با رئیس کل بیمه مرکزی

دیدار هیئت مدیره بیمه سینا با رئیس کل بیمه مرکزی [۱]
دیدار هیئت مدیره بیمه سینا با رئیس کل بیمه مرکزی [۱]
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه سینا با رئیس کل بیمه مرکزی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه سینا؛ دکتر علی استادهاشمی در دیدار با مدیرعامل و اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره بیمه سینا با اشاره به این مطلب که مقررات‌زدایی و اصلاح آیین‌نامه‌های ناکارآمد در راستای تسهیل امر بیمه‌گری و افزایش ضریب رضایت‌مندی بیمه‌گران و بیمه‌گذاران در دستور کار نهاد ناظر قرار دارد، گفت: بیمه مرکزی با نگاه به اسناد بالادستی و در چارچوب قانون و سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم برای ارتقای جایگاه این صنعت، تلاش مضاعفی آغاز کرده است.

رئیس کل بیمه مرکزی از تقویت توانگری مالی شرکت‌های بیمه‌ای به عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: اشکالات احتمالی پیش روی توانگری مالی در برخی شرکت‌های بیمه‌ای با تعامل سازنده نهاد ناظر و بیمه‌گران برطرف خواهد شد.

وی نقش نیروی انسانی جوان و مبتکر را در رشد صنعت بیمه، انکارناپذیر توصیف کرد و اظهار داشت: ورود نیروهای کارآمد در کنار مدیران و کارشناسان با تجربه می‌تواند زمینه نقش آفرینی بیشتر صنعت بیمه در اقتصاد کلان را فراهم کند.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان تاکید کرد که در آینده نزدیک مسائل و مشکلات بیمه در نشست‌های تخصصی اعضای هیات عامل با مدیران ارشد شرکت‌های بیمه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66440 [۱]

[۳] [۴]