حامیان دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران انتخاب شدند

حامیان دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران انتخاب شدند
حامیان دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران انتخاب شدند

با برگزاری شورای عمومی بنیاد حامیان دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران بنیاد حامیان این دانشکده انتخاب شدند.

به گزارش توسعه پویا به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی هنر هشتم در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت موسس و شورای عمومی حامیان دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران در محل این دانشکده با حضور جمعی از حامیان خیرین و کارآفرینان بزرگ کشور و اساتید دانشگاه برگزار شد.

دکتر علی اصغر کیهانی پدر صنعت بتن کشور و رئیس کمیسیون تخصصی توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو در ایران، دکتر ناصر منصوری سازنده دانشگاه دامغان و از خیرین مدرسه ساز کشور، مهندس بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن، دکتر محمد رضا حقیقی استاد ارتباطات و مشاور برنامه ریزی و استراتژیک باشگاه کسب و کار یونسکو و دکتر علی حسین رضاییان رئیس دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین دکتر محمد تیموری معاونت محترم علمی دانشکده علوم و فنون نوین و دکتر رضا یادگاری دبیر باشگاه کسب و کار یونسکو به عنوان بازرس هیئت مدیره شناخته شدند.

در این جلسه با حمایت مادی و معنوی خیرین و کارآفرینان و اساتید محترم دانشگاه ، ساخت ساختمان جدید دانشکده فنی علوم و فنون نوین آغاز شد و امید است با استعانت از خداوند متعال به زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *