بیش از ۵ هزار نفر از غرفه منطقه ویژ‌ه اقتصادی پیام در الکامپ بازدید کردند

بیش از ۵ هزار نفر از غرفه منطقه ویژ‌ه اقتصادی پیام در الکامپ بازدید کردند
بیش از ۵ هزار نفر از غرفه منطقه ویژ‌ه اقتصادی پیام در الکامپ بازدید کردند
بیش از ۵ هزار نفر از غرفه پیام در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ که در محل نمایشگاه بین المللی برقرار است بازدید کردند.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این دوره از نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک( الکامپ) حضوری پررنگ داشته و توانسته بخشی از توانمندی و پتانسیل های خود را به نمایش بگذارد.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق است که از این تعداد بیش از ۱۵۰ شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان بودند.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به عنوان یکی از مهم ترین قطب های اقتصادی کشور که تبدیل آن به قطب فناوریهای نوین در حال اجرایی شدن است، توانسته با حضوری پر رنگ در این نمایشگاه در کنار به نمایش گذاشتن گوشه ای از توانمندی و پتانسیل های خود، زمینه را برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کند.

با بر برپایی غرفه پیام در این نمایشگاه، در کنار استقبال خوب شرکت های داخلی و خارجی از این غرفه، سرمایه گذارانی برای حضور و استقرار در این منطقه اعلام آمادگی کردند.

بلوم، رهنمون فناوری اطلاعات، تلاش، سینا انرژی و فاطر از جمله شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام هستند که در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور داشتند.

این نمایشگاه تا هشتم تیرماه در محل  نمایشگاه بین المللی تهران برقرار بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60076

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *