نشست “ناترازی بانک‌ها؛ عوامل و راهکارها” در مرکز فابا

نشست “ناترازی بانک‌ها؛ عوامل و راهکارها” در مرکز فابا / کارشناسان در حال بررسی این معضل هستند
نشست “ناترازی بانک‌ها؛ عوامل و راهکارها” در مرکز فابا / کارشناسان در حال بررسی این معضل هستند
نخستین نشست از سلسه نشست های رویداد تراکنش ایران، با عنوان بررسی “ناترازی بانک‌ها؛ عوامل و راهکارها”، با حضور جمعی از مدیران و صاحب نظران این حوزه در سالن اجتماعات مرکز فابا در حال برگزاری است و تا ساعت ۱۷ امروز (۲۴ اردیبهشت‌) ادامه خواهد داشت.

به گزارش توسعه پویا از فابانیوز، این نشست با حضور آقایان “عباس معمارنژاد، عضو هیات علمی دانشگاه و معاون سابق بانک و بیمه وزیر اقتصاد”، “علی نصیری اقدم، عضو هیات علمی دانشگاه و رییس سابق پژهشکده وزارت اقتصاد”، “فرهاد حنیفی، عضو هیات علمی دانشگاه و معاون سابق نظارت بانک مرکزی”، “صمد عزیزنژاد، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و از مدیران سابق مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی” و “قربان اسکندری، مدیرکل دفتر بانک و بیمه وزارت اقتصاد” برگزار می شود.

در این نشست مسائل ناترازی بانک‌ها که یکی از مشکلات بزرگ امروز نظام بانکی و اقتصادی ایران است و اصلاح این معضل در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفته،  مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار می گیرد.

شایان ذکر است، مرکز فابا سلسله نشست های رویداد تراکنش ایران را از اردیبهشت ماه آغاز کرده است و پس از برگزاری نشست “ناترازی بانک‌ها”، در خردادماه نیز نشست “جایگاه دلار در آینده مناسبات بین المللی” را با سخنرانی جمعی از صاحب نظران برگزار می‌کند.

همچنین در ماه های آینده هم این سلسله نشست‌ها درخصوص بحث های کلان ادامه خواهد یافت. ضمن اینکه مرکزفابا در سال جاری با برگزاری مجموعه ای از دوره‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری های مالی و بانکی میزبان علاقه مندان می باشد.

گفتنی است، حضور در این نشست ها برای علاقمندان و طرح بحث و پرسش و پاسخ با صاحبنظران حاضر در جلسه و همچنین حضور خبرنگاران برای پوشش خبری این نشست ها بلامانع است و با ثبت نام و هماهنگی امکان پذیر می باشد؛ به همین منظور از علاقمندان و خبرنگاران دعوت می‌شود برای حضور در این نشست، در لینک www.itefaba.com/ph-register ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است، نهمین رویداد بزرگ تراکنش ایران در آذرماه برگزار می‌شود و خرداد ماه جزئیات برنامه‌های آن منتشر می‌شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=57092

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *