نشست صمیمانه وزیر صمت با اصحاب رسانه/ پرسش‌وپاسخ بیش از ۳ ساعته با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی

نشست صمیمانه وزیر صمت با اصحاب رسانه/ پرسش‌وپاسخ بیش از ۳ ساعته با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی
درر راستای جهاد تبیین و به همت مرکز ارتباطات وزارت صمت برگزار شد؛
نشست صمیمانه وزیر صمت با اصحاب رسانه/ پرسش‌وپاسخ بیش از ۳ ساعته با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی

نشست صمیمانه وزیر صمت با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در راستای جهاد تبیین و ارتباط رهبران فکری جامعه با رویکردها و برنامه‌های تحولی وزارت صمت در دولت سیزدهم و ارائه گزارش از دستاوردهای امیدبخش چندماهه اخیر، برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از شاتا، در این نشست صمیمانه وزیر صمت بیش از سه ساعت پای صحبت‌های حدود ۱۰۰ خبرنگار از رسانه های داخلی و خارجی نشست و در جوی صمیمانه به پرسش‌ها و ابهامات آنان، پاسخ گفت.

سیدرضا فاطمی‌امین در این برنامه به مهم‌ترین دستاوردهای اخیر وزارت صنعـت، معدن و تجارت به خصوص در حوزه صادرات و تجارت خارجی پرداخت.

تبیین مهم‌ترین پروژه‌های تحولی این وزارتخانه از جمله «پروژه درج قیمت تولیدکننده» و «پروژه اصلاح ساختار بازار کالاهای پایه» و دستاوردهای این پروژه‌ها نیز از دیگر محورهای سخنان وزیر صمت بود.

فاطمی‌امین همچنین به مهم‌ترین الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و چشم‌انداز دولت سیزدهم در بخش صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در این نشست صمیمی با طرح مهم‌ترین دغدغه‌های خود، پاسخ‌های شفاف و روشنگرانه را در حوزه‌های مختلف، دریافت کردند.

برگزاری این نشست صمیمانه از سوی مرکز ارتباطات وزارت صمت با هدف حرکت در مسیر جهاد تبیین و اقناع رهبران فکری به عنوان «پیشرانان پیشرفت» و انعکاس مطلوب رویکردهای تحولی و دستاوردهای وزارت صمت در بدنه جامعه، صورت گرفت.

آشنایی هرچه بیشتر رهبران فکری جامعه از شرایط کنونی حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور و ایجاد یک جهاد رسانه‌ای در این حوزه با شفاف‌سازی و روشنگری از دیگر اهداف برگزاری این نشست بوده است.

گفتنی است برگزاری چنین نشست‌هایی برای شفاف‌سازی و روشنگری رهبران افکار عمومی در سایر حوزه‌ها نیز در دستورکار قرار گرفته و با قدرت و جدیت ادامه خواهد یافت تا ارتباط دو سویه و هم‌افزای مجموعه وزارت صمت با نمایندگان افکارعمومی، هرچه بیشتر تقویت شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=38309

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *