- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نشست صمیمانه وزیر صمت با اصحاب رسانه/ پرسش‌وپاسخ بیش از ۳ ساعته با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی

نشست صمیمانه وزیر صمت با اصحاب رسانه/ پرسش‌وپاسخ بیش از ۳ ساعته با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی
درر راستای جهاد تبیین و به همت مرکز ارتباطات وزارت صمت برگزار شد؛
نشست صمیمانه وزیر صمت با اصحاب رسانه/ پرسش‌وپاسخ بیش از ۳ ساعته با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی [۱]

نشست صمیمانه وزیر صمت با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در راستای جهاد تبیین و ارتباط رهبران فکری جامعه با رویکردها و برنامه‌های تحولی وزارت صمت در دولت سیزدهم و ارائه گزارش از دستاوردهای امیدبخش چندماهه اخیر، برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از شاتا، در این نشست صمیمانه وزیر صمت بیش از سه ساعت پای صحبت‌های حدود ۱۰۰ خبرنگار از رسانه های داخلی و خارجی نشست و در جوی صمیمانه به پرسش‌ها و ابهامات آنان، پاسخ گفت.

سیدرضا فاطمی‌امین در این برنامه به مهم‌ترین دستاوردهای اخیر وزارت صنعـت، معدن و تجارت به خصوص در حوزه صادرات و تجارت خارجی پرداخت.

تبیین مهم‌ترین پروژه‌های تحولی این وزارتخانه از جمله «پروژه درج قیمت تولیدکننده» و «پروژه اصلاح ساختار بازار کالاهای پایه» و دستاوردهای این پروژه‌ها نیز از دیگر محورهای سخنان وزیر صمت بود.

فاطمی‌امین همچنین به مهم‌ترین الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و چشم‌انداز دولت سیزدهم در بخش صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در این نشست صمیمی با طرح مهم‌ترین دغدغه‌های خود، پاسخ‌های شفاف و روشنگرانه را در حوزه‌های مختلف، دریافت کردند.

برگزاری این نشست صمیمانه از سوی مرکز ارتباطات وزارت صمت با هدف حرکت در مسیر جهاد تبیین و اقناع رهبران فکری به عنوان «پیشرانان پیشرفت» و انعکاس مطلوب رویکردهای تحولی و دستاوردهای وزارت صمت در بدنه جامعه، صورت گرفت.

آشنایی هرچه بیشتر رهبران فکری جامعه از شرایط کنونی حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور و ایجاد یک جهاد رسانه‌ای در این حوزه با شفاف‌سازی و روشنگری از دیگر اهداف برگزاری این نشست بوده است.

گفتنی است برگزاری چنین نشست‌هایی برای شفاف‌سازی و روشنگری رهبران افکار عمومی در سایر حوزه‌ها نیز در دستورکار قرار گرفته و با قدرت و جدیت ادامه خواهد یافت تا ارتباط دو سویه و هم‌افزای مجموعه وزارت صمت با نمایندگان افکارعمومی، هرچه بیشتر تقویت شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=38309 [۱]

[۳] [۴]