معامله ۳.۱ میلیون تن محصول در بورس کالا

معامله ۳.۱ میلیون تن محصول در بورس کالا
طی هفته گذشته رقم خورد؛
معامله ۳.۱ میلیون تن محصول در بورس کالا
در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۳۹۵ تن انواع محصول به ارزش ۲۹.۹ هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به این ترتیب سنگ‌آهن، سیمان، فولاد و آهن اسفنجی سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی، وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

به گزارش توسعه پویا از کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۳۲۴ تن انواع کالا به ارزش ۱۹.۸ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۹۲ تن سیمان، ۹۰۲ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، ۴۱۴ هزار و ۸۵۷ تن فولاد، ۱۱۴ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۵ هزار تن چدن، ۱۱ هزار و ۵۸۹ تن مس، ۹ هزار و ۲۰۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۸۶۵ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲۱ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۶۶ هزار و ۱۶۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹.۷ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی۱۶۲ هزار و ۳۲۵ تن قیر، ۱۱۵ هزار و ۶۷ تن مواد پلیمری، ۱۰۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۳ هزار و ۸۷ تن مواد شیمیایی، ۲۰ هزار تن گوگرد، ۱۸ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۸۶۵ تن روغن و ۳۵۰تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۸ هزار و ۹۰۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۲۵ میلیارد تومان بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=74105

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *