برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت ۴۰۰ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۶.۱ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۵.۹ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

به گزارش توسعه پویا از کالاخبر، بورس کالای ایران برترین‌های بورس کالا در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

ملی صنایع مس ایران (#فملی) با ثبت معامله ۶ هزار و ۴۰۰ تن تمس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش ۲ هزار و ۸۰۵ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش ۱۳۸ هزار و ۴۰۰ تن شمش بلوم، آهن اسفنجی، تختال و آرگون به ارزش ۲ هزار و ۷۲۹ میلیارد تومان، دوم شد.

فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با فروش ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن شمش بلوم و ضایعات نرمه آهن اسفنجی به ارزش ۲ هزار و ۳ میلیارد تومان، سوم شد.

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۸۵۰ تن شمش آلومینیوم به ارزش یک هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با فروش ۱۰۴ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان پنجم شد.

مجتمع فولاد خراسان (#فخاس) با ثبت معامله ۵۵ هزار تن شمش بلوم و میلگرد به ارزش یک هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان، ششم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش ۲۴۵ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و ۵۳ میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) نیز با ثبت معامله ۱۹۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و یک میلیارد تومان هشتم شد.

پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) ۶۴ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سلاپس واکس به ارزش ۹۶۲ میلیارد تومان فروخت نهم شد.

صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با فروش ۱۶۲ هزار تن گندله سنگ آهن و ثبت ارزش ۸۱۶ میلیارد تومان دهم شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=78979

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط