استقبال چشمگیر تامین کنندگان داخلی و خارجی از حضور در وندورلیست پتروشیمی پردیس

روایت رئیس واحد فروش پردیس از اولین روز نمایشگاه نفت؛
استقبال چشمگیر تامین کنندگان داخلی و خارجی از حضور در وندورلیست پتروشیمی پردیس
روایت رئیس واحد فروش پردیس از اولین روز نمایشگاه نفت؛
استقبال چشمگیر تامین کنندگان داخلی و خارجی از حضور در وندورلیست پتروشیمی پردیس
در اولین روز بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکت های مطرح در خصوص تامین و ساخت قطعات در داخل کشور و نمایندگان برندهای مطرح خارجی برای اضافه شدن به وندور لیست پتروشیمی پردیس، در غرفه شرکت حضور پیدا کردند.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی پردیس، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» صبح روز چهلرشنبه با حضور وزیر نفت و دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغازبه‌کار کرد.

در این نمایشگاه بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند. همچنین نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور جهان است.

شرکت پتروشیمی پردیس، بزرگترین مجتمع تولیدکننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و دومین تولیدکننده اوره در دنیا در کنار دیگر زیرمجموعه های گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در سالن B۳۸ این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

رئیس واحد فروش و واحد خرید خارجی پتروشیمی پردیس که در اولین روز نمایشگاه میزبان مهمانان خارجی و شرکت های تأمین کننده کالا و خدمات بود در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی پتروشیمی پردیس بیان کرد: هدف اصلی ما از حضور در این نمایشگاه شناسایی توانمندی ها و ظرفیت شرکت های تامین کننده در زمینه تامین قطعات و کالای مورد نیاز پتروشیمی پردیس و همچنین ایجاد فرصتی در راستای تقویت زنجیره تامین می باشد. 

خانم نگار فتحی ادامه داد: همچنین کماکان استقبال مشتریان خارجی از غرفه پتروشیمی پردیس جهت فروش‌ محصول اوره ادامه داشته و تا کنون ۵ نشست با تاجرانی از کشور های روسیه، چین، پاکستان و ترکیه داشتیم و در مجموع فروش  ۱۰۰ هزار تن اوره کشاورزی در حال بررسی و مذاکره می باشد.

وی با اشاره به حضور شرکت های تامین کننده داخلی و خارجی برای اضافه شدن به وندور لیست پتروشیمی پردیس، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تولید پتروشیمی پردیس در سه فاز عملیاتی، شرکت های زیادی تمایل به حضور در وندور لیست پردیس دارند، امروز نشست های متعددی با تولیدکنندگان داخلی و نمایندگان چند برند مطرح خارجی داشتیم که منجر به توافق خوبی برای تأمین برخی از تجهیزات شد و اگر به سرانجام برسد بخشی از معضلات ما برای خرید تجهیزات مورد نیازمان از خارج کشور حل خواهد شد.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ دایر است و ۲۲ اردیبهشت‌ به‌ کار خود پایان می‌دهد. شرکت پتروشیمی پردیس در کنار دیگر زیرمجموعه گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در سالن ۳۸B پذیرای مهمانان عزیز خواهد بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=79796

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *