لزوم رعایت دقت و سرعت فرایندهای پستی در راستای رضایت مشتریان

لزوم رعایت دقت و سرعت فرایندهای پستی در راستای رضایت مشتریان
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست مطرح کرد؛
لزوم رعایت دقت و سرعت فرایندهای پستی در راستای رضایت مشتریان
محمداحمدی؛ معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در بازدید از مرکز مبادله پست بین المللی فرودگاه امام خمینی(ره) رعایت دقت و افزایش سرعت در اجرای فرایندهای پستی را در جلب رضایت مشتریان داخلی و خارجی ضروری خواند.

 به گزارش توسعه پویا از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، صبح چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲، محمد احمدی با همراهی مصطفی پورعلی شهری مدیرکل دفتر مرکزی حقوقی، املاک و قراردادها، محسن وطن‌پرست مدیرکل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی و محمدمهدی پیشقدم مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات کشور از مرکز مبادله پست بین‌المللی فرودگاه امام‌خمینی (ره) بازدید کرد.

 در این بازدید که به منظور بررسی تعیین تکلیف اجاره ساختمان پست خارجه در دفتر شرکت شهر فرودگاهی و با حضور محسن رسولیان معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری و دیگر مدیران ارشد آن شرکت صورت گرفت، دو طرف در خصوص اجاره ساختمان پست رایزنی و انعقاد تفاهم‌نامه را به زمانی پس از بررسی کارشناسی موکول نمودند.

احمدی روند اجرای عملیات پستی دریافت مرسولات خارجه و الصاق تمبر بر روی مرسولات خارجه، کنترل به محض ورود مرسولات، ارزیابی گمرکی، هماهنگی‌های خطوط هوایی و بارگیری و ارسال پست به خارج از کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

معاون فنی و بازرگانی ضمن گفتگو با کارکنان پست‌های خارجه در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و به منظور رفع برخی مشکلات، تمهیداتی را در دستور کار مدیریت و حوزه فنی قرار داد.

احمدی با تاکید بر اهمیت مرسولات خارجه و مبادلات بین‌المللی گفت: اداره پست خارجه به عنوان پل ارتباطی با جهان خارج، از موقعیت ویژه و حساسیت بالایی برخوردار است، از این رو؛ دقت و سرعت در اجرای عملکردهای پستی و جلب رضایت مشتریان داخلی و خارجی باید به بهترین نحو صورت پذیرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *