قدردانی رئیس کل بیمه مرکزی از اقدامات بیمه میهن در پوشش اربعین

قدردانی رئیس کل بیمه مرکزی از اقدامات بیمه میهن در پوشش اربعین
از میهن تا کربلا؛
قدردانی رئیس کل بیمه مرکزی از اقدامات بیمه میهن در پوشش اربعین
رئیس کل بیمه مرکزی با تقدیر از فعالیت‌ها و عملکرد خوب صنعت بیمه در سال گذشته، از عملکرد بیمه میهن در پوشش بیمه اربعین امسال قدردانی کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه مرکزی، در نشست رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت‌های بیمه با محوریت اربعین، مجید بهزادپور با ابراز خرسندی از اراده مستحکم تمامی ارکان صنعت بیمه برای نقش آفرینی در پاسداشت اربعین حسینی اظهار داشت: حضور موثر و حداکثری صنعت بیمه و ایفای تعهدات علاوه بر کاهش دغدغه‌های دولت و مردم نوعی فرهنگ‌سازی بیمه‌ای نیز به شمار می‌رود.

در این نشست سیدهادی شیخ الاسلامی؛ مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه میهن نیز اظهار داشت: اربعین یک فرآیند معنوی بزرگ است و ما به دنبال فرهنگ‌سازی بیمه در ایام اربعین بودیم. یعنی طوری عمل کنیم که اگر در سال‌های آینده درباره خدمات بیمه ادعایی مطرح شد، برای مردم باورپذیر باشد.

در ادامه این نشست، سید محمد کریمی؛ دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران نیز به طرح دیدگاه‌های خود درباره مسائل مرتبط با امر بیمه‌گری پرداخت.

همچنین علی اکبر ترکاشوند؛ دبیر ستاد اربعین بیمه مرکزی از فراهم سازی زیرساخت‌های لازم برای اجباری شدن بیمه اربعین با مشارکت دولت خبر داد و نسبت به ضرورت تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث برای عبور از مرزهای منتهی به عراق تاکید کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=64225

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *