ارائه گزارش عملکرد بیمه میهن در نشست ستاد اربعین کشور

ارائه گزارش عملکرد بیمه میهن در نشست ستاد اربعین کشور
ارائه گزارش عملکرد بیمه میهن در نشست ستاد اربعین کشور
آخرین جلسه ستاد اربعین به میزبانی استان ایلام و به ریاست استاندار با حضور مسئولین لشکری، کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا، در این جلسه که با هدف تسهیل خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی برگزار شد، میثم مولایی، مسئول «کمیته امور شعب و نمایندگان» بیمه میهن به ارائه گزارشی از خدمات بیمه میهن به عنوان بیمه‌گر اربعین پرداخت.

مولایی در خصوص اقدامات شرکت بیمه میهن در ایام اربعین گفت: اقدامات اولیه از روز ۱۴ مرداد شروع شد و جلسات متعددی را با سازمان حج و زیارت و سایر سازمان‌های مربوطه تشکیل دادیم تا در گام اول بتوانیم نیروهای خود را در مرزهای شش‌گانه مهران، خسروی، تمرچین، باشماق، شلمچه و چذابه مستقر کنیم.

وی افزود: بیمه میهن برای تسهیل و مدیریت خدمت‌رسانی‌ به زائران اباعبدالله، اقدام به راه‌اندازی سه قرارگاه کرده است. قرارگاه امام حسین(ع) در استان‌های ایلام و کرمانشاه، قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان و قرارگاه حضرت علی‌ اکبر(ع) به مسئولیت ابوالقاسم قنبری در استان خوزستان، مشغول خدمت‌رسانی به زائران عزیز حضرت اباعبدالله(ع) هستند.

وی در ادامه گفت: برای مرز مهران که اصلی‌ترین مرز اربعین محسوب می‌شود و حدود ۶۰ درصد افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کردند از این مرز تردد خواهند داشت، ۸ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی حمل متوفی و یک سردخانه سیار با ظرفیت ۱۸ جسد پیشبینی کردیم که هم اکنون این موارد در مرز مستقر هستند.

مولایی بیان کرد: برای مرز شلمچه و چذابه نیز یک قرار دیگر منعقد شد و در این مرزها هم ۱۱ دستگاه خودروی حمل متوفی و یک سردخانه ثابت با ظرفیت ۲۰۰ جسد را داریم.
در هر کدام از مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین نیز یک دستگاه آمبولانس، خودروی حمل متوفی و سردخانه سیار مستقر است.

وی افزود: در بحث خدمت‌رسانی در بیمارستانهای مرزی با مسئولان بیمارستان‌ها مذاکراتی داشتیم و اکنون همکاران ما در بیمارستانها جهت پاسخگویی به نیازهای زائران هم‌میهن مستقر هستند.

مولایی در حاشیه این نشست گفت: گزارشی در خصوص امکانات و اقدامات شرکت میهن به استاندار ایلام ارائه شد و ایشان از اتفاقاتی که رقم خورده ابراز رضایت کردند و در نهایت تمام تلاش ما این است که بهترین خدمات را به زائران ارائه دهیم و تا روز آخر پای کار خواهیم بود.

قنبری مسئول قرارگاه حضرت علی اکبر نیز گفت: همکاران ما از ۲۰ مرداد در بیمارستانها مستقر و در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی با بیان اینکه سلامت زائران اولویت اصلی بیمه میهن است افزود: در یک مورد به ما اعلام شد که در آن طرف مرز یک کودک به کما رفته است، که او را به سرعت به بیمارستان ولیعصر منتقل کردیم. الحمدلله این کودک که به کما رفته بود با طی روند درمان، هشیاری خود را بازیافته و حال مساعدی دارد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=64823

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *