شمارش معکوس برای برگزاری شکوهمند تراکنش نهم ایران

شمارش معکوس برای برگزاری شکوهمند تراکنش نهم ایران
شمارش معکوس برای برگزاری شکوهمند تراکنش نهم ایران
۱۵ روز مانده به افتتاح نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، همه فعالیت ها طبق جدول زمانی تعیین شده پیش رفته‌، همه چیز برای برگزاری هرچه بهتر و موفق تر این نمایشگاه آماده و شمارش معکوس برای رسیدن به افتتاحیه این رویداد، آغاز شده است.

به گزارش توسعه پویا از ستاد خبری رویداد بین‌المللی Transaction، این برنامه ها به شرح ذیل پیش رفته‌ است:

  • ارزیابی و داوری جشنواره‌ها در کمیته‌های مختلف انجام شده است.
  • نتایج جشنواره‌ها برای روز افتتاحیه آماده می‌شود.
  • کمیته علمی نشست‌ها برگزار و سرفصل مباحث آماده شده است.
  • جدول زمان‌بندی نشست‌ها و کارگاه‌ها مشخص شده است.
  • تاکنون بیش از ۷۰۰۰ نفر برای بازدید دعوت و یا ثبت نام کرده‌اند.ستادخبری با حضور رسانه‌ها تشکیل شده است.
  • حداکثر تا دهم دی‌ماه فرصت برای ثبت نام باقی مانده است.
  • غرفه سازی از ۱۴ دی‌ماه شروع می‌شود.

علاقه مندان شمارش معکوس را برای حضور در این رویداد بزرگ فناوری های مالی کشور آغاز کرده اند. کسانی که تاکنون موفق به ثبت نام برای حضور و بازدید از نمایشگاه و همچنین استفاده از نشست ها و کارگاه ها آن نشده اند، می توانند، با مراجعه به سایت www.transaction.events مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.(لینک خبرچگونگی ثبت‌نام و بازدید از نمایشگاه تراکنش ایران)

سازمان ها،بانک‌ها و شرکت‌ها نیز تا ۱۰ دی ماه می توانند با مراجعه مستقیم به سایت نمایشگاه یا از طریق مکاتبه با مرکز فابا، لیست همکاران خود را معرفی و با پرداخت هزینه ثبت‌نام، امکان بازدید همکاران خود را از نمایشگاه بزرگ تراکنش ایران و بهره مندی آنان از نشست‌ها و کارگاه‌های گوناگون آن فراهم کنند.(لینک خبر بازدید از نمایشگاه تراکنش، فقط با “ثبت نام” امکان پذیر است)

همچنین تنها فرصتی که برای خبرنگاران و رسانه‌ها باقی مانده است، تا در این رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران حضور داشته باشند ۱۰ دیماه است تا با ثبت نام در لینک www.transaction.events و یا هماهنگی لازم با ستاد خبری تراکنش نهم، جای خود را در این ستاد رزرو کنند. (برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۳۴۷ داخلی ۲۰۸ و یا شماره همراه ۰۹۹۱۳۵۴۸۳۴۶ تماس بگیرید). (لینک خبر دعوت ستادخبری تراکنش نهم از رسانه ها و خبرنگاران)

سالانه هزاران نفر در قالب نقش آفرینان (اعضای هیئت داوران و کمیته های علمی)، اسپانسرها،غرفه داران، نامزدهای جشنواره چهره‌های ماندگار، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال(Finetx) و جشنواره رساله دکتری سال، میهمانان و خبرنگاران در سامانه توسط ستاد اجرایی ثبت می‌شود و دعوت نامه یا لینک آن قبل از رویداد ارسال می‌شود. سایر علاقه مندان چنانچه در گروه‌های فوق نباشند می توانند با شیوه فوق ثبت‌نام کنند.

نمایشگاه تراکنش ایران به مدت ۳ روز، از ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله برگزار می‌شود. تراکنش نهم در فضای نمایشگاهی با وسعت ۳۵۰۰ متر مربع و با تفاوت‌هایی در شکل و محتوا برپا خواهد شد. در این دوره حدود ۵۰ نشست‌ تخصصی و فرصت‌ گفتگوی B2B، با ۱۵۰ سخنران و عضو کمیته علمی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول و با برنامه‌هایی متنوع میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است. پیش بینی می‌شود در این دوره نیز این رویداد بزرگ تخصصی مورد استقبال هزاران بازدید کننده قرار بگیرد که از قبل برای بازدید از نمایشگاه و رویدادهای جانبی آن ثبت نام کرده اند.

شرکت کنندگان در این دوره تراکنش ایران، شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی با رویکردی نوآورانه، در کنار برپایی سه رویداد دیگر یعنی جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال و جشنواره رساله دکتری سال و حضور پررنگ جمعی از بانک ها و شرکت‌ها خواهند بود.

به پاس مشارکت ارزشمند علاقه‌مندان، همکاران مرکز فابا با نظم، فروتنی و احترام ویژه با شماره تلفن ۴۳۳۴۷ داخلی ۳۰۵ و شماره همراه ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹ پاسخگوی متقاضیان درباره نحوه مشارکت و تحقق خواسته‌های آنان می‌باشند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=72165

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *