سیدصالح کریمی سوق به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم معارفه شد

سیدصالح کریمی سوق به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم معارفه شد
سیدصالح کریمی سوق به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم معارفه شد
طی مراسمی با حضور رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، سید صالح کریمی سوق به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم معارفه شد و از تلاش های حجت اله ثابت عمل سرپرست پیشین تجلیل به عمل آمد.

به گزارش توسعه پویا، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه اظهار داشت: استان قم به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی واجد مزیت های متعدد است، بخش تعاون استان نیز ویژگی های مناسبی برای توسعه دارد، نقش بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونی ها و کارآفرینان می تواند اثرات مثبتی داشته باشد.
فتاحی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان عامل طرحهای مهم ملی از جمله تبصره ۱۸، ماده ۵۲، مشاغل خانگی، دانش بنیان، نهادهای حمایتی وجود داشته است و تلاش شده تا سهم بخش تعاون در طرحهای ملی و تکلیفی ارتقا یابد.
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون تاکید نمود: حضور سرپرست مدیریت جدید شعب بانک توسعه تعاون استان قم می‌تواند منشا خدمات ارزنده برای کمک به ارتقای سهم تعاون استان باشد و تجربیات ایشان در سمت های مدیریتی و اجرایی برای پیشبرد امور استان ارزنده است.
وی تاکید نمود: سید صالح کریمی سوق از مدیران اجرایی جوان ، خوش‌فکر و موفق بانک بوده است و عملکرد ایشان حاکی از ارتباط موثر با تولید کنندگان، تعاونگران و مشتریان است و برنامه های استان در حوزه تجهیز منابع، پرداخت تسهیلات، صدور ضمانت نامه و صدور اعتبار اسنادی می تواند به نحو بهینه ای محقق گردد.
فتاحی یادآور گردید: آقای ثابت عمل طی دوره های اخیر تدابیر و اهتمام بالایی برای ارتقای عملکرد استان داشته است، ایشان نیز از همکاران با تجربه بانک است که در جایگاههای مدیریتی و اجرایی منشا اثر بوده است.
کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها وبازاریابی گفت: مراقب یکدیگر باشید . سرمایه واقعی بانک ما، اعتماد ، صداقت ، صمیمیت ، شفافیت ، ایمان و رفتار شایسته با همکاران و مشتریان بانک است. صنعت بانکداری درهزاره سوم یکی ازصنایع مهم وتخصصی بوده که پیشبرد اهداف موردنظر و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نیازمند استفاده ازفناوری های نوین،شهروندمداری،استفاده بهینه ازظرفیت های سرمایه انسانی ازجمله انتخاب افراد شایسته وتوانمنددرعرصه های مدیریتی ،آینده نگری، تبلیغات وخدمات متمایز است.
میرزاخانی تاکید کرد: تنها راه برای اینکه کارهای بزرگ انجام دهیم این است که عاشق کاری باشیم که انجام می دهیم . چون عشق به کار باعث سخت کوشی و اشتیاق و در مقابل آن انجام کارهایی که برای ما مهم نیست باعث استرس و در نتیجه نا امیدی خواهد شد.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم میراث بزرگی از خودمان بجا بذاریم ، باید به این فکر کنیم کدام مشکل جامعه را می توانیم حل کنیم. موفقیت وقتی حاصل میشود که افراد با هم عمل می کنند و شکست مواقعی پیش می آید که افراد به تنهایی و بدون کار تیمی عمل می کنند. موفقیت هرکس به چهار‏مهارت فردی توانایی صحبت کردن، توانایی نوشتن، توانایی شنیدن و توانایی پیدا کردن ایده های خوب وابسته است.
میرزاخانی بیان داشت: مدیران اگر می خواهند درجایگاه واقعی خودشان قرارگیرند علاوه برداشتن چهار مهارت فردی مذکور باید دارای سه ویژگی « توانمند، سخت وخویشتن دار» باشند.فرد ضعیف قادر به خیررساندن نیست، چون لازمه قدرت خیررساندن است. برای ارزش آفرینی وخدمت به مردم ازطریق چهار مهارت وسه ویژگی فوق می بایست ازظرفیت عقلانیت کلامی، ارتباطی استفاده کرد که دراین زمینه ابعاد اجتماعی وفرهنگی قابل طرح است و در واقع ارتباط انسان باخود و انسان بادیگران موضوعیت داردکه شروع آن گفتمان وابزارآن زبان است.
وی خاطر نشان کرد: برای موفقیت سازمانی «هدف، برنامه و باور به برنامه» اهمیت دارد، «هدف» بر اساس اسناد بالادستی ومستندات بانک ،سه هدف راهبردی اصلی «توسعه زیست بوم تعاونی کشور ، کارآمدی و تعالی عملیاتی، نو آوری در ارائه خدمات و محصولات » ترسیم گردیده است، در سه هدف مذکور عقلانیت مالی، اقتصادی مورد توجه قرارمی گیرد و در واقع بوسیله منابع مالی ،فرصت ها و ظرفیت های دراختیار، اهداف فوق الذکردست یافتنی هستند. داشتن باور به برنامه و هدف مهم است که خود وابسته به مولفه های دیگری ازقبیل آگاهی، تمایل، دانش، توانایی وتقویت می باشد. استراتژی بانک استفاده همزمان از دو عقلانیت مذکور به منظور اخذ تاییدیه اجتماعی در زیست بوم می باشد.
صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب بانک توسعه تعاون گفت: برنامه های اثربخشی برای استانها به تدوین درآمده است، با حضور سرپرست جدید در جایگاه مدیریت استان، تحقق کامل برنامه ها به نحو بهتری قابل تحقق است.
رحمانپور افزود: همکاران مدیریت امور استانها و شعب به طور کامل آمادگی راهنمایی و هماهنگی با همکاران مدیریتی و اجرایی استان را دارند، هر گونه مبحث جدید در حوزه های اعتباری و بانکی پدید آید همکاران در راستای تبیین و هماهنگی مسائل اقدامات لازم را در نظر دارند.
گفتنی است سید صالح کریمی سوق سرپرست جدید مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم پیش از این رییس شعبه مرکزی شیراز،رئیس شعبه استقلال و حافظ شیراز و معاون شعبه حافظ شیراز بوده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=72195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *