مدیریت شعب استان قم، با تحقق ۱۳۴.۷ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در آذرماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱ بدست آورد.
به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق گزارش اداره کل آمار و بودجه و اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استانهای مرکزی و اصفهان به ترتیب با ۱۱۱.۳ و ۱۰۵.۲ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپردازها در آذرماه سال جاری را، کسب کردند.
همچنین عملکرد آذرماه مدیریت شعب استان قم، در سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز ۱۳.۱ ساعت در ماه بوده است و استانهای مرکزی و اصفهان به ترتیب ۲۶.۸ و ۲۰.۵ ساعت در ماه، سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز را داشتهاند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استانهای قم، مرکزی و اصفهان، در نهمین ماه سال جاری به ترتیب با کسب ۲.۰۲، ۱/۶۷ و ۱/۵۸ امتیاز، از تحقق این شاخص در اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری، بالاتر از سایر مدیریت شعب استانها و مناطق تهران قرار گرفتند.
این آمار نشان میدهد، مجموع استانها در شاخص کاهش زمان توقف خودپردازها، ۶۰.۶ درصد از اهداف کمی برنامه پایش و پویش سال جاری را در آذرماه محقق کردهاند.
لینک کوتاه: