رتبه نخست مدیریت شعب استان قم، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها

مدیریت شعب استان قم، با تحقق ۱۳۴.۷ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در آذرماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱ بدست آورد.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق گزارش اداره کل آمار و بودجه و اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استان‌های مرکزی و اصفهان به ترتیب با ۱۱۱.۳ و ۱۰۵.۲ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپردازها در آذر‌ماه سال جاری را، کسب کردند.

همچنین عملکرد آذرماه مدیریت شعب استان قم، در سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز ۱۳.۱ ساعت در ماه بوده است و استان‌های مرکزی و اصفهان به ترتیب ۲۶.۸ و ۲۰.۵ ساعت در ماه، سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز را داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان‌های قم، مرکزی و اصفهان، در نهمین ماه سال جاری به ترتیب با کسب ۲.۰۲، ۱/۶۷ و ۱/۵۸ امتیاز، از تحقق این شاخص در اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری، بالاتر از سایر مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران قرار گرفتند.

این آمار نشان می‌دهد، مجموع استان‌ها در شاخص کاهش زمان توقف خودپردازها، ۶۰.۶ درصد از اهداف کمی برنامه پایش و پویش سال جاری را در آذرماه محقق کرده‌اند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=50591

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *