روابط‌عمومی پروژه محور و مدل ساز می‌تواند مدیر نظام ارتباطی سازمان باشد

روابط‌عمومی پروژه محور و مدل ساز می‌تواند مدیر نظام ارتباطی سازمان باشد
روابط‌عمومی پروژه محور و مدل ساز می‌تواند مدیر نظام ارتباطی سازمان باشد

حمید شکری خانقاه در حال تکمیل و نگارش کتابی جدید با ساختاری جدید در حوزه مدیریت روابط عمومی با رویکردی جهانی و مدلی بومی برای نشر است.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا، دکتر حمید شکری خانقاه سال‌ها مسئولیت‌های پژوهش و برنامه‌ریزی و معاونت مرکز روابط عمومی وزارتخانه‌ای را برعهده داشته و با تدریس دانشگاهی، مشاوره ارتباطی سازمان‌ها در سطوح مختلف و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متفاوت در سراسر کشور از تجربه کاربردی و دانش تخصصی بالایی در روابط عمومی و ارتباطات برخوردار است.
چند سال پیش که کتاب “برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی” برای اولین بار با موضوع ” برنامه‌ریزی ارتباطی” وی در کشور منتشر شد، تفکر جدیدی در نظام ارتباطات و مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها مبنی بر ” برنامه پذیر بودن'” و لزوم توجه خاص به استراتژی و برنامه‌ریزی ارتباطی در جامعه روابط عمومی شکل گرفت. این کتاب هم اکنون منبع درسی دانشگاهی است‌.
شکری در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی دارای سبک خاصی است.
از آنجایی که دغدغه اصلی وی مسئله محوری و استراتژی‌مداری در نظام ارتباطات یکپارچه روابط عمومی‌ها است و از کلیشه‌گرایی اجتناب می‌کند، گفته می‌شود اثر اخیرشان نیز که هنوز عنوان اصلی و نام ناشرش اعلام نشده است با رویکرد مدیریت ارتباطی پروژه محور و با معرفی مدل جدیدی از کیفی‌سازی مدیریت ارتباطات، با تمرکز بر مسئله محوری و پروژه‌سازی روابط عمومی به علاقمندان عرضه شود.
امید می‌رود با انتشار این کتاب، جامعه روابط عمومی ایران گام دیگری به استانداردهای جهانی نزدیک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *