- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

روابط‌عمومی پروژه محور و مدل ساز می‌تواند مدیر نظام ارتباطی سازمان باشد

روابط‌عمومی پروژه محور و مدل ساز می‌تواند مدیر نظام ارتباطی سازمان باشد
روابط‌عمومی پروژه محور و مدل ساز می‌تواند مدیر نظام ارتباطی سازمان باشد

حمید شکری خانقاه در حال تکمیل و نگارش کتابی جدید با ساختاری جدید در حوزه مدیریت روابط عمومی با رویکردی جهانی و مدلی بومی برای نشر است.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱]، دکتر حمید شکری خانقاه سال‌ها مسئولیت‌های پژوهش و برنامه‌ریزی و معاونت مرکز روابط عمومی وزارتخانه‌ای را برعهده داشته و با تدریس دانشگاهی، مشاوره ارتباطی سازمان‌ها در سطوح مختلف و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متفاوت در سراسر کشور از تجربه کاربردی و دانش تخصصی بالایی در روابط عمومی و ارتباطات برخوردار است.
چند سال پیش که کتاب “برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی” برای اولین بار با موضوع ” برنامه‌ریزی ارتباطی” وی در کشور منتشر شد، تفکر جدیدی در نظام ارتباطات و مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها مبنی بر ” برنامه پذیر بودن'” و لزوم توجه خاص به استراتژی و برنامه‌ریزی ارتباطی در جامعه روابط عمومی شکل گرفت. این کتاب هم اکنون منبع درسی دانشگاهی است‌.
شکری در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی دارای سبک خاصی است.
از آنجایی که دغدغه اصلی وی مسئله محوری و استراتژی‌مداری در نظام ارتباطات یکپارچه روابط عمومی‌ها است و از کلیشه‌گرایی اجتناب می‌کند، گفته می‌شود اثر اخیرشان نیز که هنوز عنوان اصلی و نام ناشرش اعلام نشده است با رویکرد مدیریت ارتباطی پروژه محور و با معرفی مدل جدیدی از کیفی‌سازی مدیریت ارتباطات، با تمرکز بر مسئله محوری و پروژه‌سازی روابط عمومی به علاقمندان عرضه شود.
امید می‌رود با انتشار این کتاب، جامعه روابط عمومی ایران گام دیگری به استانداردهای جهانی نزدیک شود.

[۲] [۳]