رفع چالش‌های شبکه فروش در راستای توسعه شرکت بیمه معلم

رفع چالش‌های شبکه فروش در راستای توسعه شرکت بیمه معلم
در بازدید معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار بیمه معلم از شعبه قزوین عنوان شد؛
رفع چالش‌های شبکه فروش در راستای توسعه شرکت بیمه معلم
معاون برنامه ­ریزی و توسعه بازار بیمه معلم با هدف تعامل بیشتر با شعب و ارتباط مستقیم و مستمر با شبکه نمایندگی از شعبه استان قزوین بازدید و طی این دیدار بر تسهیل­ گری و رفع موانع شبکه فروش تاکید کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه معلم، جابر توان در این بازدید، ضمن دیدار با کارکنان شعبه، بیمه ­گذاران بزرگ و دفاتر نمایندگی بیمه معلم، از نمایندگان برتر این شرکت در استان قزوین تقدیر کرد.

معاون برنامه ­ریزی و توسعه بازار بیمه معلم، تسریع در رفع چالش ­ها و مشکلات نمایندگان استان قزوین را امری ضروری دانست و گفت: شبکه نمایندگان، صف مقدم فروش بیمه است که در این راستا تسهیل در فعالیت­ های نمایندگان و رفع موانع موجود به پیشبرد اهداف توسعه­ ای شرکت کمک خواهد کرد.

این گزارش می ­افزاید: در این دیدار نمایندگان بیمه معلم به بیان دغدغه­ ها و همچنین پیشنهادات خود در خصوص افزایش حدود و اختیارات، اصلاح کارمزد، تسریع در بررسی و روند پرداخت خسارت و نحوه شرکت در مناقصات پرداختند.

در ادامه این بازدید، اسماعیل ملکی مدیر شعبه قزوین نیز در سخنانی فرایند عملکرد نمایندگان استان را در سال ۱۴۰۱ و سه ماهه ۱۴۰۲ تشریح کرد و گفت: تعداد نمایندگان سبز بیمه معلم در استان قزوین طی سال جاری افزایش داشته است که این مهم در نتیجه پالایش و آموزش شبکه فروش و هماهنگی مستمر شعبه حاصل شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61140

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *