دومین کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ۱۹ مهر در تهران

دومین کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ۱۹ مهر در تهران
دومین کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ۱۹ مهر در تهران
دومین کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ایران با رویکرد علمی – پژوهشی و جایزه استارتاپ برتر حوزه بازی و گیمیفیکیشن با همکاری دانشگاه های معتبر کشور و مرکز فابا، ۱۹ مهر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

به گزارش توسعه پویا از  فابانیوز، دست اندرکاران برگزاری این کنفرانس با توجه به جایگاه مهم علمی و تخصصی حوزه گیمیفیکیشن در آینده اقتصاد، بازاریابی و آموزش کشور، بر مشارکت فعالان این حوزه در این رویداد مهم فناوری تاکید دارند.

محسن سیفی، دبیر کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ایران هدف از برگزاری این همایش را ایجاد فضای همکاری، تبادل اطلاعات و ارائه آخرین دستاوردها علمی و عملیاتی در حوزه گیمیفیکیشن(بازی پردازی) دانست و گفت: این همایش در دو بخش علمی و پژوهشی که شامل ارائه مقالات علمی برتر در حوزه گیمیفیکشن است و بخش جایزه استارتاپ برتر در حوزه بازی و گیمیفیکیشن برگزار می شود.

  • اعطای جایزه ملی گیمیفیکیشن به استارتاپ ها و موسسات فعال

رییس کمیته گیمیفیکیشن انجمن بازاریابی ایران افزود: در این کنفرانس، براساس یک فرمت استاندارد، ایده ها، نرم افزار ها و سامانه های طراحی تمام کسب و کارهای فعال در حوزه های فین تک و های تک داوری شده و شرکت هایی که ایده یا محصول شان شاخص های گیمیفیکیشن را داشته باشند رتبه بندی و تقدیر خواهند شد.

ی تاکید کرد: در این بخش به همه کسب و کارهای شرکت کننده حضوری و غیر حضوری در کنفرانس، گواهی معتبر ارائه می شود. ضمنا در پایان کنفرانس به شرکت های برگزیده جایزه نقدی ویژه به همراه لوح یادبود ارائه خواهد شد. حوزه های جایزه ملی گیمیفیکیشن شامل موارد ذیل است:

  • گیمیفیکیشن و متاورس.
  • گیمیفیکیشن و اینترنت اشیا.
  • گیمیفیکیشن و هوش مصنوعی.
  • گیمیفیکیشن در صنعت بیمه و بانکداری و صنایع مالی.
  • گیمیفیکیشن در صنعت آموزش و یادگیری.
  • گیمیفیکیشن در صنعت بهداشت ودرمان.
  • گیمیفیکیشن و صنعت طراحی بازی های ویدئویی وبازی های جدی.
  • نرم افزارهای آموزشی بازی پردازی شده (دارای ساختار گیمیفیکیشن و طراحی شده در داخل ایران).
  • نرم افزار های تجاری بازی پردازی شده (دارای ساختار گیمیفیکیشن وطراحی شده در داخل ایران).
  • باشگاه مشتریان (دارای ساختار گیمیفیکیشن و طراحی شده در داخل ایران).
  • محورهای ارسال مقالات 

دبیر کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ایران به محورهای ارسال مقاله به این کنفرانس اشاره کرد و اظهارداشت: در این بخش از کنفرانس، بر طبق فرمت های تعیین شده به شکل فارسی و لاتین اساتید و دانشجویان علاقه مند به موضوع گیمیفیکیشن (بازی پردازی)، مقالات علمی- پژوهشی خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال می کنند و مقالات با محورهای ذیل، پس از داوری در سامانه کنفرانس توسط هیات داوری مورد پذیرش قرارمی گیرد و در پایگاه های دانش معتبر نمایه خواهد شد. دراین بخش به همه مقالات ارسال شده حضوری و غیر حضوری گواهی معتبر شرکت در کنفرانس ارائه خواهد شد.

  • گیمیفیکیشن و متاورس.
  • گیمیفیکیشن و اینترنت اشیا.
  • گیمیفیکیشن و هوش مصنوعی.
  • گیمیفیکیشن در بازاریابی و فروش.
  • گیمیفیکیشن در منابع انسانی سازمان ها و شرکت ها.
  • گیمیفیکیشن در آموزش و یادگیری.
  • گیمیفیکیشن در بهداشت و درمان.
  • گیمیفیکیشن در روانشناسی.
  • مخاطبان کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران

سیفی با اشاره به اینکه در پایان کنفرانس به مقالات برگزیده جایزه ویژه کنفرانس به همراه لوح یادبود ارائه خواهد شد، مخاطبان این کنفرانس را به شرح ذیل دانست:

  • مدیران و کارکنان شرکت های فعال و پیشرو در ایران که به حوزه های تکنولوژی و مدیریت نوین علاقه مند هستند.
  • مدیران بانک، بیمه و صنایع مالی ایران.
  • مدیران و کارکنان شرکت و سازمان های مرتبط با بهداشت و درمان.
  • مدیران صنعت آموزش و یادگیری.
  • صاحبان ایده و استارتاپ های دارای محصول و ایده مرتبط با گیمیفیکیشن.
  • اساتید و دانشجویان علاقه مند به حوزه های فین تک و های تک در مدیریت و تکنولوژی.
  • افراد علاقه مند به مباحث جدید علم مدیریت و تکنولوژی.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کنفرانس می توانند با شماره تلفن:۳۶۶۳۵۲۶۳– ۰۳۱ و یا شماره همراه: ۰۹۳۹۶۰۹۶۹۰۰–  ۰۹۱۲۰۶۰۲۴۴۷ – ۸۱۶۴۹۵۶۱۷۶ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58898

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *