اعطای جایزه «کمپین روابط‌عمومی» برای معرفی «چکنو»

اعطای جایزه «کمپین روابط‌عمومی» برای معرفی «چکنو»
اعطای جایزه «کمپین روابط‌عمومی» برای معرفی «چکنو»
​همزمان با برگزاری نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی، تندیس و جایزه «کمپین روابط‌عمومی» برای اجرای کمپین معرفی چکنو (اولین چک امن دیجیتال) به روابط‌عمومی بانک صادرات ایران اهدا شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با برگزاری نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی، هیات داوران بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران، به دلیل اجرای موفق کمپین معرفی چکنو، اولین چک امن دیجیتال شبکه بانکی کشور، روابط‌عمومی این بانک را شایسته دریافت جایزه و تندیس دانست.

این اجلاس توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی و با حضور هیئت‌مدیره و اعضای انجمن متخصصان روابط‌عمومی، استادان دانشگاه، فعالان و مدیران روابط‌عمومی سازمان‌ها و نهادهای مختلف، روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه در سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

«چکنو» بانک صادرات ایران به عنوان نخستین چک امن دیجیتال نظام بانکی کشور، ۱۱ دی‌ماه به بهره‌برداری رسید و مورد استقبال مشتریان قرار گرفت که بر این اساس ۲۴۰ هزار فقره چکنو تاکنون صادر شده است.

دارندگان حساب جاری با دسته‌چک در بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه به شعبه، چکنو خود را فعال کنند. بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی در خصوص توسعه چک دیجیتال، تمامی بانک‌های کشور ملزم به ایجاد زیرساخت‌های مناسب استفاده از چک دیجیتال هستند و بانک صادرات ایران به عنوان نخستین بانک کشور، از دی‌ماه سال ۱۴۰۱ این خدمت را عملیاتی کرده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58903

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط