- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

دومین کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ۱۹ مهر در تهران

دومین کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ۱۹ مهر در تهران
دومین کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ۱۹ مهر در تهران [۱]
دومین کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ایران [۲] با رویکرد علمی – پژوهشی و جایزه استارتاپ برتر حوزه بازی و گیمیفیکیشن با همکاری دانشگاه های معتبر کشور و مرکز فابا [۳]، ۱۹ مهر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

به گزارش توسعه پویا [۴] از  فابانیوز [۵]، دست اندرکاران برگزاری این کنفرانس با توجه به جایگاه مهم علمی و تخصصی حوزه گیمیفیکیشن در آینده اقتصاد، بازاریابی و آموزش کشور، بر مشارکت فعالان این حوزه در این رویداد مهم فناوری تاکید دارند.

محسن سیفی، دبیر کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ایران هدف از برگزاری این همایش را ایجاد فضای همکاری، تبادل اطلاعات و ارائه آخرین دستاوردها علمی و عملیاتی در حوزه گیمیفیکیشن(بازی پردازی) دانست و گفت: این همایش در دو بخش علمی و پژوهشی که شامل ارائه مقالات علمی برتر در حوزه گیمیفیکشن است و بخش جایزه استارتاپ برتر در حوزه بازی و گیمیفیکیشن برگزار می شود.

رییس کمیته گیمیفیکیشن انجمن بازاریابی ایران افزود: در این کنفرانس، براساس یک فرمت استاندارد، ایده ها، نرم افزار ها و سامانه های طراحی تمام کسب و کارهای فعال در حوزه های فین تک و های تک داوری شده و شرکت هایی که ایده یا محصول شان شاخص های گیمیفیکیشن را داشته باشند رتبه بندی و تقدیر خواهند شد.

ی تاکید کرد: در این بخش به همه کسب و کارهای شرکت کننده حضوری و غیر حضوری در کنفرانس، گواهی معتبر ارائه می شود. ضمنا در پایان کنفرانس به شرکت های برگزیده جایزه نقدی ویژه به همراه لوح یادبود ارائه خواهد شد. حوزه های جایزه ملی گیمیفیکیشن شامل موارد ذیل است:

دبیر کنفرانس ملی و جایزه گیمیفیکیشن ایران به محورهای ارسال مقاله به این کنفرانس اشاره کرد و اظهارداشت: در این بخش از کنفرانس، بر طبق فرمت های تعیین شده به شکل فارسی و لاتین اساتید و دانشجویان علاقه مند به موضوع گیمیفیکیشن (بازی پردازی)، مقالات علمی- پژوهشی خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال می کنند و مقالات با محورهای ذیل، پس از داوری در سامانه کنفرانس توسط هیات داوری مورد پذیرش قرارمی گیرد و در پایگاه های دانش معتبر نمایه خواهد شد. دراین بخش به همه مقالات ارسال شده حضوری و غیر حضوری گواهی معتبر شرکت در کنفرانس ارائه خواهد شد.

سیفی با اشاره به اینکه در پایان کنفرانس به مقالات برگزیده جایزه ویژه کنفرانس به همراه لوح یادبود ارائه خواهد شد، مخاطبان این کنفرانس را به شرح ذیل دانست:

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کنفرانس می توانند با شماره تلفن:۳۶۶۳۵۲۶۳– ۰۳۱ و یا شماره همراه: ۰۹۳۹۶۰۹۶۹۰۰–  ۰۹۱۲۰۶۰۲۴۴۷ – ۸۱۶۴۹۵۶۱۷۶ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58898 [۱]

[۶] [۷]