دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال برگزار می‌شود

دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال برگزار می‌شود
مژگان قاسمی ارمکی، دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال:
دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال برگزار می‌شود
دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال با رویکرد رهبری و مدیریت زیست بوم دیجیتال، ۲۱ و ۲۲ تیرماه امسال در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

به گزارش توسعه پویا، مژگان قاسمی ارمکی دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال با اعلام این خبر درباره اهداف این رویداد گفت: بهبود و ارتقا عملکرد در قلمرو دیجیتال، ارتقا دانش و مهارت‌های رهبری دیجیتال، ارائه تجارب برتر فناوری‌های دیجیتال در کسب و کارها، اهداف سه گانه دومین رویداد ملی تحول دیجیتال است.

وی با اشاره به نخستین کنفرانس ملی تحول دیجیتال که اسفند پارسال برگزار شد تاکید کرد: تلاش کردیم دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال از دید کمی و کیفی نسبت به دوره نخست رشد و توسعه پیدا کند از همین رو برنامه‌ریزی برگزاری کارگاه‌های جانبی همزمان با برگزاری کنفرانس و همچنین معرفی جایزه ارزیابی آمادگی دیجیتال در صنایع تولیدی و خدماتی در دستور کار این دوره قرار گرفته است.

قاسمی ارمکی به تشریح محورهای این دوره از کنفرانس ملی تحول دیجیتال پرداخت و تصریح کرد: حکمرانی زیست بوم دیجیتال، توسعه قابلیت‌های فرهنگ دیجیتال، توسعه شبکه ارزش آفرینی دیجیتال، ترسیم آینده صنعت در تحول دیجیتال، رهبران دیجیتال و مدیران نسل آینده، رویکردها و مدل‌های زیست بوم دیجیتال، شایستگی‌های سرمایه انسانی در دیجیتالی شدن، راهکارهای بهبود تجربه دیجیتالی ذی‌نفعان کلیدی، مدیریت سرمایه‌گذاری دیجیتال(انسانی، فنی و تجهیزات) و نقش تسهیل‌گران و توسعه‌دهندگان در دیجیتالی شدن از جمله محورهای این کنفرانس هستند.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال در پایان تصریح کرد: در جلسات و نشست‌های این دوره ۳۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مجامع علمی حضور داشته‌اند و بیش از ۴۰ سازمان با این کنفرانس همکاری می‌کنند.

گفتنی است دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال را انجمن مدیریت ایران برگزار می‌کند. مهلت ارسال مقالات تا ۳ تیرماه است و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس تا ۱۸ تیرماه فرصت دارند که از طریق ۰۲۱۸۸۲۱۰۸۵۰ و ۰۲۱۸۶۰۵۱۴۶۴ ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=59285

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *