بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان باجه‌های پستی

بهبود فرایند خدمت رسانی به مشتریان باجه های پستی
بهبود فرایند خدمت رسانی به مشتریان باجه های پستی

مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از منطقه پستی شمال غرب بر بهبود فرایند خدمت رسانی در باجه های پستی و کاهش زمان انتظار آن ها تاکید کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی صبح امروز بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۰ در جریان بازدیدهای سرزده از واحدهای خدمت رسان با حضور در منطقه پستی شمال غرب تهران و باجه مرکزی با مشتریان گفتگو و نظرات آنان را در خصوص ارائه خدمات پستی جویا شد. 
مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن بازدید از بخش های مختلف ستادی و فرایندهای اجرایی با کارکنان دیدار و به استماع نظرات و پیشنهادات آنها در حوزه های گوناگون پرداخت. 
وی با بیان اینکه بهبود فرایند خدمت رسانی به مشتریان باجه های پستی باید در راس اقدامات قرار گیرد بر کاهش زمان انتظار مشتریان در باجه های پستی و جلب رضایت آنان در دریافت خدمات مختلف پستی تاکید کرد. 
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر برقراری شیفت های کاری و کشیک نوروزی در روزهای پایانی و پرترافیک سال جاری بر جلوگیری از رسوب مرسولات و ارسال به موقع امانات تاکید کرد. 
لیائی با بررسی ترافیک مرسولات وارده و صادره و لزوم تلاش مضاعف کارکنان، از تلاش های همکاران این منطقه پستی در حضور به موقع در محل کار و خدمت رسانی مناسب به مشتریان تقدیر کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=38299

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *