برگزاری سمینار تخصصی ”شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات” در تبریز

برگزاری سمینار تخصصی ”شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات” در تبریز
برگزاری سمینار تخصصی ”شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات” در تبریز
سمینار تخصصی ”شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات” به همت انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی و با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی و رسانه‌ها در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد. 

 به گزارش توسعه پویا، حمید شکری خانقاه، نویسنده کتاب برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی در این سمینار با تاکید بر موضوع موفقیت روابط عمومی‌ها در گرو نحوه  مدیریت برند و شهرت سازمانی و فردی است، گفت: برای  مدیریت شهرت و برند شخصی، اجتماعی و سازمانی باید نقشه پیام را ترسیم کنید، شبکه‌های ارتباطی خود را توسعه دهید و به صورت حرفه‌ای نقشه نفوذ خود را طراحی کنید.

مدیرگروه تخصصی روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو- ایران با اشاره به اینکه شاخص کلیدی روابط عمومی حل مسائل و مشکلات ارتباطی سازمان است، روابط عمومی را بر دو نوع سنتی و مدرن تقسیم کرد و گفت: روابط عمومی سنتی معمولا بر پیام‌های بی محتوا، بی‌ربط و با تکیه به  متن‌های طولانی و اغلب کلیشه‌ای و بدون استراتژی هستند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها باید با دور انداختن پارادایم‌های غلط و کلیشه‌ای الگویابی و الگوسازی ارتباطی را محور مدیریت وجهه و شهرت سازمانی قراردهند و با اتخاذ استراتژی موثر منشا تحول سازمانی باشند.

شکری خانقاه خاطرنشان کرد: مدیران ارشد باید از دانش، مهارت، نگرش و رفتار ارتباطی بالایی برخوردار باشند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: مهارت تغییر، لازمه زندگی امروزی ما است لذا با دو ترکیب دو ویژگی  صمیمیت بالا و شایستگی بالا می‌توان نقش کاریزماتیک یک سازمان را تضمین کرد.
دکترای مدیریت روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک افزود: روابط عمومی زمانی قدرتمند است که بتواند با تفکر استراتژیک برای سازمان ارزش‌آفرین و هویت آفرین باشد و با مدیریت پیشرفته ارتباطات راهبردی، جایگاه ذهنی مطلوبی نزد ذینفعان در خصوص محبوبیت، مطلوبیت و مقبولیت سازمان ایجاد کند. روابط عمومی‌ها مدیریت برند و شهرت فردی، اجتماعی و سازمانی را برعهده دارند.
حمید شکری خانقاه داستان پردازی و سناریونویسی را حلقه مفقوده بیش از ۹۰ درصد روابط عمومی‌ها بیان کرد و گفت: باید حرکت در رسانه‌های نوین را تقویت کنید و تولید محتوای موبایلی را به صورتی خلاقانه و هنرمندانه اجرایی کنید.
در ادامه این سمینار تخصصی دکتر حمید شکری خانقاه راهکارهای مؤثری را برای ترسیم ماتریس کاریزمای شخصی و سازمانی و شیوه های طراحی نقشه  نفوذ ارائه کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69895

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *