بیمه‌گزاران شرکای ما هستند

بیمه‌گزاران شرکای ما هستند
شریفی در دیدار با بیمه‌گزاران استان آذربایجان شرقی :
بیمه‌گزاران شرکای ما هستند
شریفی مدیرعامل بیمه ایران در دیدار از محل بیمه‌گزاران با مدیران شرکت آیسان خزر تولیدکننده و صادرکننده لوازم خانگی و سرمایش و گرمایش، شرکت بستنی اطمینان آذرگل صاحب برند حاج عبدالله و شرکت آرد ارس مهر تولیدکننده آرد و صاحب برند مک در صنایع غذایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی بیمه ایران: در این دیدارها که در فضایی صمیمی و مدت حضور یک روزه در شهر تبریز انجام شد، شریفی بیمه‌گزاران را شریک بیمه‌گر خواند و گفت:  در تمام سفرهای استانی و یا هر حضوری که در استان‌ها به بهانه‌های متفاوت داشته باشیم حتما یکی از برنامه‌های خودمان را رفتن خدمت بیمه‌گذار قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم با خدمت‌رسانی خوب به جامعه تولیدکنندگان از دغدغه.های آنها بکاهیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به گفت‌وگوهایی که با اعضای اتاق بازرگانی تبریز داشت اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در بیمه ایران وجود دارد که می‌تواند دغدغه بیمه‌گزاران و صاحبان صنایع را رفع کند و همکاران و خصوصا مدیران کل استانها موظف هستند با مراجعه به آنها نسبت به مشاوره و ارائه خدمات بیمه ای اقدام کنند.

در این دیدارها بیمه‌گزاران نیز با اظهار تشکر از حضور مدیرعامل بیمه ایران در محل کارخانه، در خصوص دغدغه و مشکلات و فرصت‌های همکاری فی‌مابین  مطالب مدنظر خود را مطرح کردند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69890

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *