هدف‌گذاری مرکز ارتباطات صمت برای تسهیل‌گری و ورود به عرصه‌های نوین ارتباطی

هدف‌گذاری مرکز ارتباطات صمت برای تسهیل‌گری و ورود به عرصه‌های نوین ارتباطی
رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت اعلام کرد:
حرکت بخش صنعت، معدن و تجارت در مسیر جهاد تبیین با راهیان پیشرفت/ هدف‌گذاری مرکز ارتباطات صمت برای تسهیل‌گری و ورود به عرصه‌های نوین ارتباطی

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در جمع مدیران ارشد این وزارتخانه گفت: در دوره جدید مدیریت مرکز ارتباطات وزارت صمت تلاش شده است به سوی یک روابط عمومی تسهیل‌گر و پاسخ‌گو با اولویت توجه به افکار عمومی، حرکت کنیم.

توجه ویژه به تربیت نیروی انسانی متخصص

به گزارش توسعه پویا از شاتا، حسین زاده‌قشمی تصریح کرد: ورود به عرصه‌های نوین ارتباطات با شناسایی همه ظرفیت‌ها و به‌کارگیری توان حداکثری نیروی انسانی این حوزه در بخش‌های مختلف وزارتخانه در دستور کار مرکز ارتباطات وزارت صمت بوده و گام‌های بسیار مؤثری نیز در مسیر تربیت نیروی انسانی متخصص، برداشته شده است.

انتشار ماهنامه تخصصی سواد رسانه‌ای مدیران

وی با اشاره به طراحی و تنظیم ماهنامه تخصصی سواد رسانه‌ای مدیران در این مرکز، افزود: در این مدت یکی از اولویت‌های مرکز، بهره‌مندی از اتاق‌های فکر استادان و نخبگان حوزه روابط‌عمومی با هدف طراحی و اجرای برنامه‌های تحولی در حوزه ارتباطات وزارت صمت بوده است.

تلاش مجموعه وزارت صمت برای افزایش اعتماد عمومی

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت تصریح کرد: با توجه به تأکید وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص رعایت امانت‌داری در حوزه اطلاع‌رسانی به‌ویژه در خصوص مطالبات مردمی و درخواست‌هایی که متوجه مسئولیت وزارت صمت است؛ مرکز ارتباطات وزارت صمت و واحدهای تابعه آن، همه همت خود به کار بسته‌اند تا به افزایش اعتماد عمومی در حوزه مسئولیتی خود کمک کنند.

اجرای طرح راهیان پیشرفت

وی با اشاره به اجرای طرح راهیان پیشرفت در وزارت صمت اعلام کرد: این مرکز با هدف تبیین دستاوردهای گام نخست انقلاب و برای معرفی برنامه‌های تحولی گام دوم در بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت کشور، اجرای این طرح را با حضور و مشارکت گروه‌های مختلف اجتماعی در دستور کار قرار داده است.

زاده‌قشمی تصریح کرد: منتخبان مردمی، اساتید دانشگاه‌ها، ائمه جماعات، دانشجویان، نخبگان علمی، فعالان رسانه‌ای و… در طرح راهیان پیشرفت از واحدهای مختلف صنعتی و معدنی کشور بازدید کرده و از نزدیک با تلاش‌های بزرگ صورت گرفته برای رشد و تعالی کشور در این حوزه‌ها آشنا می‌شوند.

تشکیل قرارگاه جهاد تبیین

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در این وزارتخانه با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی کشور و برای مقابله با تحریف واقعیت‌های موجود، خبر داد.

وی تأکید کرد: در چارچوب اقدامات طراحی شده برای فعالیت قرارگاه جهاد تبیین در وزارت صمت، ایجاد گفتمان با هدف ایجاد فکر و مطالبه عمومی، تشکیل کارگروه برای ارتباط مستقیم با فعالان اقتصادی، تقویت ارتباطات مردمی، امید بخشی به لایه‌های مختلف اجتماع و حضور بی‌واسطه در بین مردم در دستور کار قرار دارد.

پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مخاطبان، رویکرد اصلی مرکز ارتباطات وزارت صمت

زاده‌قشمی گفت: ارائه تصویری هوشمند و مؤثر به مخاطبان و حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت و پاسخگویی به نیازهای روانی و اطلاعاتی ذینفعان، رویکرد اصلی مرکز ارتباطات وزارت صمت در دوره حاضر است.

ایجاد اتاق فکر و اندیشه‌ورزی پیرامون مباحث تخصصی وزارت صمت

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت تصریح کرد: در همین راستا اتاق فکر و اندیشه‌ورزی پیرامون مباحث تخصصی وزارت صنعت، معدن و تجارت با لایه‌های مختلف رسانه‌ای تشکیل شد و در طول ۵ ماه گذشته، نشست‌های متعددی با حضور اصحاب رسانه و مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران اقتصادی و خبرگان این حوزه برگزار کرده است.

تسهیل رابطه فعالان رسانه‌ای با مسئولان وزارت صمت

زاده‌قشمی گفت: در چارچوب برنامه‌های تحولی مرکز ارتباطات وزارت صمت، تسهیل رابطه فعالان رسانه‌ای با مدیران و مسئولان وزارت صمت با اولویت پاسخگویی به‌هنگام و مناسب به افکار عمومی با جدیت تمام در حال پیگیری است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=38789

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *