بررسی عملکرد شعب استانهای کرمان و هرمزگان

بررسی عملکرد شعب استانهای کرمان و هرمزگان

عملکرد شعب استانهای کرمان و هرمزگان با حضور مدیر و معاون منطقه، روسای شعب و همکاران ستادی استانهای کرمان و هرمزگان از طریق ویدئو کنفرانس بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای این قاسم خواجوئی مدیر منطقه هدف از برگزاری جلسه را تشریح و گفت: هدف از برگزاری این جلسه حرکت در جهت رسیدن به وضعیت مطلوب به لحاظ منابع، مصارف و ارائه بهینه خدمات به مشتریان است که باید با یک برنامه ریزی منسجم و بکارگیری همه ابزارها و امکانات و استفاده از توان کلیه همکاران انجام شود.

وی در ادامه عملکرد مدیریت را از ابتدای سال تا مرداد ۱۳۹۹ مورد بررسی قرار داد و از روسای شعب خواست با برنامه ریزی دقیق و پایش بازار نسبت به تحقق اهداف و افزایش سهم از بازار تلاش کنند.

سپس تورکی معاون مدیر منطقه به بیان مطالبی در خصوص ضرورت رسیدگی به ظاهر شعب، رعایت اصول پروتکل های بهداشتی، صدور بن کارت، کارت هدیه مجازی که ابزاری نوین در خدمات بانکداری است پرداخت.

در پایان همکاران شعب مسائل و مشکلات شعب خود را عنوان و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *