بازدید اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین از شعب استان

بازدید اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین از شعب استان
بازدید اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین از شعب استان
اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین از شعب استان اصفهانبا هدف تعامل بیشتر مدیران عالی بانک ایران زمین با کارکنان شعب استان ها، اعضای هیأت مدیره این بانک از مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی؛ در این سفر مدیران عالی بانک ضمن بازدید از شعب اصفهان، در مراسمی با مدیران، روسا و کارکنان ستاد و شعب منطقه دیدار کردند.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، در این مراسم فعالیت‌ها و تلاش هایی که در منطقه انجام شده است را مایه غرور و افتخار بانک بیان کرد و گفت: همراهی و تلاش مشترک یکایک همکاران در شعب و ستاد استان باعث این موفقیت و افتخار برای بانک ایران زمین شده است.

پورسعید ضمن اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از شعب استان، افزود: اولویت مدیران ارشد بانک در انتخاب و جانمایی شعب این است که همکاران در فضایی فعالیت کنند و به مشتریان خدمات ارائه دهند که در خور شأن آنان باشد.

مدیرعامل بانک ایران زمین با بیان اینکه ما یک بانکدار هستیم، گفت: هر یک از ما به عنوان بانکدار در طول روز با مشتریان و مراجعه کنندگان متعددی سر و کار داریم و باید برای مشتریان محیطی مناسب و آبرومند که متناسب با وجهه بانک باشد، فراهم کنیم.

مدیرعامل بانک ایران زمین تعهد و تعصب به سازمان، رفتار و اخلاق کاری را مهمترین ویژگی یک بانکدار موفق دانست و گفت: احترام و برخورد مناسب در کنار ابزارهایی که در اختیار داریم باعث جلب رضایت مشتریان و انجام امور بانکی آنان خواهد شد.

پورسعید ضمن تاکید بر استفاده از تکنولوژی و ابزارهای جدید در بانک، خاطرنشان کرد: همکاران با آموزش و مطالعه دقیق سرویس های بانکداری مدرن و خدمات همراه بانک می توانند، با معرفی و تشویق مشتریان، میزان مراجعین به شعب را کاهش داده و مشتریان نیز در کمترین زمان می توانند امور بانکی خود را از این طریق انجام دهند.

در ادامه سید حسن سلطانی فیروز رئیس هیأت مدیره بانک ایران زمین ضمن قدردانی از تلاش های همکاران استان، گفت: در بازدید شعب مشاهده شد که همه همکاران با تلاش و تمام وجود در جهت اهداف تعیین شده بانک حرکت می کنند و مشتری مداری را به بهترین نحو اجرا کرده اند.

سلطانی فیروز همکاری شعب و ستاد را ضروری دانست و افزود: تلفیق فعالیت شعب و ادارات مرکزی، عملکرد کلی بانک را نشان می دهد. اما اولین دیدار و مواجهه مشتری با بانک از طریق شعب آغاز می شود و رفتار و برخورد مناسب و پسندیده همکاران در شعب می تواند باعث تشویق مشتری برای افتتاح حساب و به تبع آن جذب مشتریان بیشتر شود.

رئیس هیأت مدیره بانک ایران زمین ضمن تاکید بر رفتار مناسب با مشتریان گفت: هر یک از مشتریان زمانی که به شعب مراجعه می کنند، ممکن است رفتار و اخلاق متفاوتی داشته باشند. این شما هستید که باید استادانه درخواست آنان را مطالبه و با سعه صدر و بلند نظری امور بانکی آنان را انجام دهید.

سلطانی فیروز ضمن ابراز خرسندی از حضور کارکنان دلسوز و پرتلاش در استان، گفت: اکثر همکارانی که از ابتدا در بانک فعالیت داشتند، در حال حاضر دارای سابقه کاری قابل توجهی هستند. همچنین نیروهای جوانی که وارد ترکیب بانک می شوند، با توجه به سطح دانش و معلومات خود ارزیابی شده اند و همه دارای سواد و تخصص قابل قبولی هستند که در کنار آموزش های مدیر منطقه و روسای شعب می توانند اثرگذار باشند.

در این مراسم مجتبی شیروانی هرندی قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک ایران زمین نظام پولی و بانکی را یکی از پشتوانه های اصلی اقتصاد کشور بیان کرد و گفت: شایعات مختلفی در خصوص ناترازی برخی بانک ها و موسسات مالی در ماه های اخیر شنیده و منتشر شد و این موضوع باعث ایجاد فضایی نا امن و متشنج در بازار پولی و بانکی کشور شد که البته بانک ایران زمین نیز مستثنی از این شایعات نبود.

شیروانی افزود: با همت و تلاش همکاران من در معاونت طرح و برنامه بانک و گروه مالی ایران زمین، طرح تحول و توسعه بانک ایران زمین پایه گذاری و برنامه ریزی شد. در این طرح حیطه و مسئولیت یکایک کارکنان در بانک تعریف و تشریح شده است.

قائم مقام بانک ایران زمین در خصوص طرح تحول و توسعه بانک ایران زمین خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین شاخص ها در طرح تحول بانک، شاخص مولدسازی دارایی های غیر مولد است که خارج از فعالیت های بانکی است که باید احیا شود و به چرخه فعالیت بانکی درآید.

شیروانی اقتصاد را همانند یک زنجیر به هم پیوسته بیان کرد و افزود: بانک دارای حوزه های مختلف است که بزرگترین بخش آن شعب هستند که بیشترین نیروی انسانی در آنجا فعالیت می کنند. هر اندازه که دارایی های غیر مولد فعال شود و در چرخه فعالیت اصلی بانک وارد شود، موفقیت بیشتر و اقدامات بزرگ تری انجام می شود. هر یک از ما به عنوان یکی از حلقه‌های این زنجیر بزرگ می‌توانیم موثر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش بانک مرکزی برای کمک به بانک ها برای ایجاد تحول در فعالیت هایشان بیان داشت: به طور حتم با فعال شدن دارایی های غیر مولد در بانک ایران زمین می توانیم به توسعه اقتصادی کشورمان نیز به سهم خود کمک کنیم.

قائم مقام بانک ایران زمین در ادامه جلسه ضمن اعلام راه اندازی سامانه ارزیابی متفاوت در بانک، خاطر نشان کرد: با همکاری مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان با راندمان و کارایی بهتر در اختیار مدیران و همکاران قرار خواهد گرفت، که قطعاً در آینده نزدیک آثار مطلوب آن را برای نیروهای ارزشمند بانک در ستاد، مناطق و شعب خواهید دید.

قائم مقام بانک ایران زمین از طرح انگیزشی در حوزه رقابت کلیه مناطق و همکاران خبر داد و افزود: ساختار و استراتژی این طرح با همکاری معاونت طرح و برنامه، مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی و مدیریت امور شعب به سرعت انجام خواهد شد و در هر ماه منطقه برتر، شعبه برتر و همکار برتر خواهیم داشت.شیروانی نام ایران زمین را مایه افتخار همه همکاران دانست و گفت: باید با تمام وجودمان در جهت افتخار و سرافرازی نام مقدس ایران زمین تلاش کنیم.

در ادامه این دیدار محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب بانک ایران زمین ضمن بررسی وضعیت منطقه نسبت به ۴ سال گذشته، گفت: در ابتدا اکثر روسای شعب، بازنشستگان نظام بانکی بودند و با توجه به رویکردی که بانک و هیأت مدیره بانک در نظر داشت، با یک برنامه ریزی مدون نیروهای جوانی که سابقه و تجربه مناسب خدمتی داشتند، جایگزین بازنشستگان شدند و تغییرات وسیعی در سطح استان رقم خورد.

حسینی کناروئی افزود: این تغییر ساختار در سطح مدیر استان نیز انجام شد و در فرصت بسیار اندک توانستیم در این بخش هم یک تحول اساسی انجام دهیم و با اعتماد به نیروهای جوان توانستیم چنین تغییرات بنیادی را انجام دهیم.

مدیر امور شعب بانک ایران زمین پشتیبانی مدیران عالی بانک را یکی از عوامل اصلی این موفقیت بیان کرد و گفت: با نگاهی که مدیران بانک به منطقه داشتند توانستیم نیروهای مجرب استان را به مناطق دیگر کشور منتقل کنیم و در سایر مناطق هم شاهد پیشرفت های چشمگیری از سوی این همکاران باشیم. این حرکت تاثیر مثبتی بر نگاه مشتریان به مجموعه بانک ایران زمین داشت و نشان دهنده رضایت‌مندی آنان و نقش آفرینی ارزشمند سرمایه انسانی بانک بود.

وی نقش مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی و مدیریت امور پشتیبانی و مهندسی در این موفقیت را پررنگ دانست و خاطر نشان کرد: تمامی این تغییرات به سادگی اتفاق نیفتاده است و با برنامه ریزی های هوشمندانه و تلاش شبانه روزی مدیران و سایر همکاران، بانک به این جایگاه رسیده است.

در این دیدار وحید علیزاده مدیر شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری ضمن خوش آمد گویی به مدیران عالی بانک گفت: اصفهان سومین شهر پر جمعیت ایران پس از تهران و مشهد و نهمین شهر پرجمعیت غرب آسیا به شمار می آید و بعد از تهران دومین کلان شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان دومین استان صنعتی ایران است اما به جرات می توان گفت یکی از قطب های قوی صنعتی در ایران، شهر اصفهان است. اصفهان علاوه بر صنعتی بودن مثل ذوب آهن، فولاد مبارکه و پلایشگاه، خودش در صنعت طلا هم بزرگترین کارخانه‌های طلاسازی و نیز در داروسازی هم رتبه سوم کشور را دارد.

علیزاده یکی از دلایل موفقیت استان در جذب منابع را اصلاح ساختار منابع بیان کرد و گفت: همکاران من در استان منابع را تفکیک کرده و ساختار یافته کردند. همکاران من با بازاریابی های دقیق و افزایش سپرده های خرد توانستند این جهش را داشته باشند.

مدیر شعب استان ضمن اعلام رشد ۶۴ درصدی استفاده از خدمات بانکداری مدرن و بانکداری دیجیتال، افزود: با برگزاری ۴۵ دوره آموزشی مختلف برای کلیه همکاران از جمله دوره های آموزشی در حوزه بانکداری دیجیتال توانستیم رشد قابل توجهی در بخش جذب و نصب همراه بانک برای مشتریان داشته باشیم و با معرفی دقیق سرویس ها آنان را تشویق به استفاده از این امکانات کردیم.

علیزاده شایسته سالاری، جانشین پروری، انگیزه، پتانسیل بالای همکاران و همچنین عشق و علاقه به کار را عامل اصلی موفقیت منطقه دانست و گفت: ما برای بازاریابی همکاران، چندین دوره آموزشی بازاریابی برگزار کردیم و با تشکیل کمیته تخصصی بازاریابی به همراه یک نماینده بازاریابی از هر شعبه، این مهم را به نتیجه رساندیم.

مدیر شعب منطقه اصفهان فعالیت در تمامی شاخص های بانک را مهم عنوان کرد و افزود: شاخص جذب منابع مهمترین شاخص است، اما بقیه شاخص ها در کنار آن در استان مدیریت می شود. طرح‌های مختلف انگیزشی از جمله طرح انگیزشی معاونین منطقه در حال برگزاری است که بر اساس میزان فعالیت معاونین شعب در اعتبار اسنادی، ضمانت نامه، ثبت تسهیلات قرض الحسنه، ثبت سایر تسهیلات، بازاریابی های اصولی، کارت دبیت، بن کارت، کارت هدیه و کارت های حقوقی، به تفکیک سطح دسترسی که معاونین دارند امتیاز داده می شود.

در این مراسم داود فصیحی مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، علیرضا یارقلی مدیر امور حراست، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی، مهدی اسماعیلی بصیر رئیس اداره دبیرخانه هیأت مدیره و احسان امیرزاده رئیس اداره حوزه مدیریت حضور داشتند.در پایان مراسم از شعب و کارکنان برتر منطقه توسط اعضای هیأت مدیره بانک تقدیر شد‌.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=67927

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *