۲۳۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شوند

۲۳۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شوند
معاون شهردار تهران با اعلام ورود تدریجی اتوبوس‌های بازسازی شده به خطوط اتوبوسرانی اعلام کرد:
۲۳۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شوند
معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام ورود تدریجی اتوبوس‌های بازسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی، از ورود ۱۰ دستگاه اتوبوس دوکابین اورهال شده به خطوط اتوبوسرانی از امروز خبر داد و گفت: در ادامه مسیر توسعه ناوگان اتوبوسرانی، تا پایان سال علاوه بر خرید ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید، حدود یک‌هزار دستگاه اتوبوس نیز بازسازی و وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شوند.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ جلال بهرامی با تاکید بر اینکه دو موضوع خرید و بازسازی اتوبوس در شرکت واحد به صورت ویژه پیگیری و دنبال می‌شود، افزود: طبق برنامه، تا پایان این دوره مدیریت شهری در حوزه اتوبوسرانی باید ۷۵۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان اتوبوسرانی داشته باشیم تا بتوانیم وقفه طولانی‌مدت در افزایش ناوگان را به مرور جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی یک‌هزار دستگاه اتوبوس ملکی و خصوصی تا پایان سال برنامه‌‌ریزی لازم انجام شده است، اظهار کرد: بخشی از این اتوبوس‌ها تا مهرماه و ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به چرخه خدمات‌رسانی اضافه می‌شوند.

بهرامی با بیان اینکه ۱۰ دستگاه اتوبوس، اورهال شده و از امروز مجدداً وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شوند، تصریح کرد: بازسازی کامل این اتوبوس‌ها در بخش‌های بدنه، اتاق، کف اتوبوس و تعمیر کلی از طریق بودجه منابع عمومی شهرداری تهران انجام شده و از امروز به خطوط تندرو اضافه می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خاتمه خاطرنشان کرد: مدیریت شهری به صورت مستقل و با تأمین ١٠٠ درصد منابع مورد نیاز از محل ظرفیت‌های خود، قراردادهایی را بابت ساخت سه هزار دستگاه اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی با شرکت‌های داخلی سازنده منعقد کرده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63180

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط