چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران برگزار شد

چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران برگزار شد
چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران برگزار شد
در روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران با حضور مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت امور اقتصادی و دارایی، عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی‌ها، مصطفی رئوفی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، مهدی مونسان مدیرکل دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره، داود سیاح مدیرکل روابط و امور بین‌الملل بیمه ایران، همکاران روابط عمومی و مسئولین روابط عمومی استان‌ها در محل همایش‌های ایران زمین با محوریت روابط عمومی مدرن و فضای مجازی برگزار گردید.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه ایران، مهدی محمدی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تغییرات بنیادین در حوزه‌های ارتباطی و لزوم ارائه راه حل‌های متفاوت از قبل در حل مسائل سازمانی خواستار استمرار آموزش‌های تخصصی در روابط عمومی شد و حوزه روابط عمومی را حوزه پویا و غیر ایستا عنوان کرد و گفت : اقدامات بیمه ایران خصوصا حوزه روابط عمومی شایسته تقدیر است و استفاده از قابلیت و توانمندی‌های درون سازمانی و تهیه گزارش‌های تصویری تاریخ شفاهی بیمه ایران یکی از افتخارات روابط عمومی است و نشان دهنده پویایی و تخصص مدیران و کارکنان این مجموعه است.

خدامی نیز از دیگر سخنرانان این همایش، با اشاره به خدمات و اقدامات جهادی مسیولین روابط عمومی، به نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی در پیشبرد اهداف شرکت پرداخت و گفت: شفاف‌سازی و اطلاع رسانی از خصوصیات بارز روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم، مشتریان و شرکت است.

وی افزود: با توجه به مسیولیت‌های بازرگانی و اجتماعی بیمه ایران، اهمیت روابط عمومی در بیمه ایران بیشتر از سازمان‌های دیگر است و همکاران ما در روابط عمومی باید قابلیت‌های متعددی در توسعه کسب و کار بیمه‌ای، اثر بخشی و کارایی فروش و خدمات پس از فروش داشته باشند.

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی ها به نقش ارزنده سرمایه انسانی در شرکت پرداخت و خاطر نشان کرد: نوآوری، مشارکت کارکنان در مدیریت شرکت، موضوعات انگیزشی و رفاهی، شایسته گزینی در انتصابات از اقداماتی بود که انجام شده و در برنامه‌های آتی در نظر داریم جشنواره روز مشتری و جشنواره ستارگان فروش برای نمایندگی‌ها را برگزار نماییم.

همه این اقدامات اتفاقات بسیار خوبی هست که برخی از آنها برای اولین بار در شرکت انجا شده و تبیین این اقدامات برای مردم و بیمه‌گزاران از طریق روابط عمومی می‌تواند ضمن آگاه بخشی، تاثیرگذاری این اقدامات را افزایش دهد.

وی در پایان سخنان خود کتاب‌های ارتباط شناسی دکتر محسنی راد، ارتباطات سازمانی کاترین میلر، ارتباطات انسانی دکتر فرهنگی، واژه نامه ارتباطات دکتر یونس شکرخواه و کتاب وسایل ارتباط جمعی را برای مطالعه مسئولین روابط عمومی مفید و سودمند دانست.

مصطفی رئوفی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این همایش به موضوع روابط عمومی سنتی و مدرن پرداخت و تاکید کرد: روابط عمومی باید با استفاده از ابزارهای مدرن هوش مصنوعی و روز دنیا و با گسترش فعالیت‌های خود در فضای مجازی ارتباط بیشتری با مردم که ذی‌نفعان اصلی ما هستند برقرار کند.

وی افزود: شعار بیمه ایران خدمت بی‌منت به مردم است و انتخاب این شعار از سوی مدیران این شرکت نشان‌دهنده همراهی مدیران و کارکنان این شرکت با سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان است .

همچنین در ابتدای این همایش تخصصی داود سیاح مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل ضمن خوش آمدگویی به نکات مهمی در مورد خصوصیات فضای مجازی ارائه نمود و گفت: برگزاری این نشست‌ها موجب افزایش همکاری‌ها و تقویت جایگاه مسئولین روابط عمومی استان‌ها می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات و خدمات بی‌منت کارکنان بیمه ایران در پرداخت خسارات ذی‌نفعان و اقتصاد و سرمایه‌گذاری در کشور، خواستار انعکاس این خدمات در رسانه‌ها شد و افزود: اقدامات بسیار خوبی با راه‌اندازی خانه فرهنگ و ضبط و پخش خاطرت و تاریخ شفاهی بیمه ایران شده و امیدوارم با ارسال اخبار و رویدادهای خبری هر استان و زیر مجوعه های آن از طریق مسئولین روابط عمومی استان‌ها به اداره کل روابط عمومی، پوشش خبری بهتری از دستاوردها و فعالیت‌های شرکت داشته باشیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66986

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *