سی‌امین همایش ملی “بیمه و توسعه” برگزار می‌شود

سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه ‌وتوسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی، فناوری‌های نوین)» در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش توسعه پویا، «تکامل زیست بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی، فناوری‌های نوین)» به عنوان موضوع همایش بیمه و توسعه سال ۱۴۰۲ به تصویب رسید.

همچنین «هم‌افزایی نوآورانه بیمه و تکافل»، «نقش بیمه و تکافل در شکوفایی پژوهش، فناوری و آموزش»، «نقش صنعت بیمه و تکافل در مهار تورم»، «توسعه بین المللی صنعت بیمه»، «تکافل، بیمه رایج و مدیریت ریسک»، «چالش‌های نظارتی و حاکمیت شرکتی در بیمه و تکافل»، «تکافل خرد و بیمه زندگی»، «شایستگی های سرمایه های انسانی در ساختار بیمه و تکافل»، «بیمه‌های اتکایی و تکافل اتکایی»، «حکمرانی هوشمند صنعت بیمه و تکافل» و «فناوری‌های نوین و صنعت بیمه و تکافل»، به عنوان محورهای اصلی سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌ و توسعه اعلام شد.

برنامه‌های کلی همایش سال جاری نیز شامل «برگزاری پیش‌‌ رویدادهای ماهانه همایش»، «برگزاری پنل‌های تخصصی»، «برگزاری پنل تخصصی ویژه دانشجویان دکترا»، «برگزاری کارگاه‌های آموزشی (پسارویداد)»، «معرفی پیشکسوت صنعت بیمه»، «معرفی کتاب سال صنعت بیمه (تألیف و ترجمه)»، «معرفی کارمند و مدیر برتر صنعت بیمه»، «معرفی ایده برتر در صنعت بیمه و تکافل»، «معرفی رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر دکترا و کارشناسی ارشد»، «معرفی پژوهشگر برتر صنعت بیمه و تکافل» و «معرفی مقالات برتر» می‌باشد.

صاحب‌نظران و مشارکت‌کنندگان علمی می‌توانند، مقالات خود را پیرامون محورهای تعیین شده تنظیم و حداکثر تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند. اعلام پذیرش مقالات نیز در تاریخ ۱۵ آبان ۱۴۰۲ خواهد بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66996

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *