وزیر صمت از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بازدید کرد/ تاکید بر تولید محصولات صادرات محور

وزیر صمت از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بازدید کرد/ تاکید بر تولید محصولات صادرات محور
در جریان سفر به استان سمنان؛
وزیر صمت از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بازدید کرد/ تاکید بر تولید محصولات صادرات محور
وزیر صنعت، معدن و تجارت، در جریان سفر به استان سمنان، ضمن بازدید و آشنایی با امکانات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، برتولید محصولات صادرات محور تاکید کرد.

به گزارش توسعه پویا از شاتا، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز پنجشنبه در حاشیه سفر به استان سمنان، در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار حضور یافت و ضمن بازدید از امکانات این مجموعه بازدید و با مدیران این مجموعه گفتگو کرد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی گرمسار که مساحت ۲۰۰۰ هکتار را در برمی‌گیرد، ۵۲ هزار اشتغال ایجاد می‌شوود. همچنین قرار است مواد اولیه بدون گمرک وارد مجموعه شده و سرمایه‌گذاراران با رویکرد محصولات صادرات محور، اقدام به عرضه تولیدات نهایی به بازارهای داخلی و خارجی، خواهند کرد.

در جریان این بازدید، مدیران یک مجموعه تولیدی هم در خصوص محصولات خود، توضیحاتی را ارائه کردند که وزیر صمت از آنها خواست محصولات‌شان را با رویکرد حضور در بازارهای بین‌المللی (تولیدات صادرات محور)، به‌عنوان برندی قابل عرضه در سراسر دنیا، تولید کنند.

همچنین در جریان این بازدید، «اردشیر مطهری» نماینده مردم شریف گرمسار، آرادان و ایوانکی هم با بیان اینکه انتخاب «عباس علی‌آبادی» به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، یک انتخاب شایسته از سوی دولت بود زیرا مدیر صنعتی و علمی و بسیار باتجربه و موفق در این حوزه است، توضیحاتی را در خصوص مشکلات سرمایه‌گذاری و اعتبارات ارائه شده به آنها در استان، ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های گرمسار و آرادان به اندازه ۶ استان، منطقه صنعتی دارد، سوء مدیریت در سمت‌های مختلف، وجود دلا‌ها برای فروش زمین‌های صنعتی و عدم توجه منطقی به سرمایه‌گذاران را عامل اصلی عدم دستیابی به اهداف ترسیمی برشمرد.

نماینده مردم شریف گرمسار، آرادان و ایوانکی با تقدیر و تشکر از دولت آیت‌الله رئیسی که برای رفع مشکلات موجود، تلاش شبانه‌روزی انجام می‌دهد، این روحیه و کار جهادی و استفاده از نیروهای جوان و متعهد را زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگ کشور در آینده‌ای نزدیک برشمرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63289

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط