ورود هلدینگ ارتباط فردا در سال جاری به فرابورس

ورود هلدینگ ارتباط فردا در سال جاری به فرابورس
مدیرعامل ارتباط فردا مطرح کرد:
ورود هلدینگ ارتباط فردا در سال جاری به فرابورس
مسعود وکیلی‌نیا در نخستین همایش ملی اقتصاد هوشمند و توسعه مالی گفت: هلدینگ ارتباط فردا در سال جاری وارد فرابورس می‌شود.

به گزارش توسعه پویا، مسعود وکیلی نیا، مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا در همایش ملی اقتصاد هوشمند و توسعه مالی که روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در ساختمان مرکزی بورس برگزار شد، طی سخنرانی خود اظهار داشت: هلدینگ ارتباط فردا در سال جاری با ورود به فرابورس، برای بورسی شدن دو شرکت زیرمجموعه در سال‌های آینده هدف‌گذاری خواهد کرد.

وکیلی‌نیا افزود: اواخر سال گذشته خبر ورود ارتباط فردا به بازار سرمایه منتشر شد و فرآیند ثبت پذیرش این شرکت در سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

مدیرعامل ارتباط فردا از زیست‌بوم مالی‌ای صحبت کرد که قانون‌گذاران، موسسات مالی، ارائه‌دهندگان سرویس حرفه‌ای و سرویس‌های پرداخت، موسسات اعتباری و سرمایه‌گذاری، سازمان‌ها و کسب و کارها و شرکت‌های فین‌تک آن را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: «با نگاه به این زیست بوم، ارتباط فردا نقش موثری در این سال‌ها ایفا کرده که حاصل آن داشتن بیش از ده شرکت زیر مجموعه فعال در این حوزه و ارائه محصولات و خدمات کاربردی در صنعت پرداخت است.»

وی در ادامه سخنان خود گفت: وضعیت اقتصاد دانش‌بنیان در کشور بررسی و با کشورهای دیگر مقایسه شد و به سهم کمتر از ۱۰ درصدی این اقتصاد از GDP در سال ۱۴۰۱ اشاره شد.

مسعود وکیلی‌نیا در پایان به توضیح روش‌های تامین مالی در صنعت بانکداری، پرداخت و استارت‌آپ‌ها پرداخت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=56519

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *