هشدار در خصوص پیامک‌های جعلی برای دریافت سود سهام عدالت

هشدار در خصوص پیامک‌های جعلی برای دریافت سود سهام عدالت
هشدار در خصوص پیامک‌های جعلی برای دریافت سود سهام عدالت
دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در خصوص پیامک‌های جعلی در مورد دریافت سود سهام عدالت هشدار داد.

به گزارش توسعه پویا، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، گفت: امسال نیز همانند سال گذشته سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذرماه گذشته انجام شد و مرحله دوم پرداخت سود این سهام نیز مطابق اعلام وزیر اقتصاد قرار است در روزهای پایانی امسال انجام شود.

وی با بیان این که همانند دوره‌های گذشته سود سهام عدالت به شماره شبای اعلامی هر یک از سهامداران در سامانه سجام واریز خواهد شد، تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به مراجعه به سامانه یا تارنمای اینترنتی خاصی نیست.

به گفته حاجی‌وند، اگر شخصی سهامدار است و سود سهام عدالت به حساب وی واریز نمی‌شود، صرفا با مراجعه به سامانه سجام به نشانی www.Sejam.ir یا سامانه سهام عدالت به نشانی http://sahamedalat.ir مراجعه کند و پس از اطلاع از دلایل عدم واریز سود، نسبت به اصلاح و رفع مشکل اقدام کند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت افزود: برای پرداخت سود سهام عدالت هیچ‌گونه پیامک، شماره تماس یا لینک و پیوندی برای افراد ارسال نمی‌شود. ضمن این که هیچ یک از خدمات مربوط به سهام عدالت نیازمند پرداخت هزینه نیست و تمام خدمات از جمله پرداخت سود سهام عدالت کاملا رایگان است.

وی به سهامداران هشدار داد مراقب پیامک‌های جعلی باشند و دوباره تاکید کرد: نه فقط در مورد سود سهام عدالت بلکه برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و هیچ لینک و پیوندی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت هم گرفته نمی‌شود. بنابراین هر لینک و پیوند، پیامک، تماس و … در خصوص سهام عدالت دریافت می‌شود، لینک جعلی و آلوده خواهد بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=76442

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط