امکان ارسال پیام تصویری با «آن‌کارت» بانک آینده

امکان ارسال پیام تصویری با «آن‌کارت» بانک آینده
امکان ارسال پیام تصویری با «آن‌کارت» بانک آینده
آیین رونمایی از «آن‌کارت»؛ کارت‌هدیه بانک آینده با واقعیت‌افزوده برگزارشد.

به گزارش توسعه پویا، آیین رونمایی از کارت‌هدیه جدید و نوآورانه بانک آینده با نام «آن‌کارت» با حضور دکتر بهمن اسکندری، مدیرعامل؛ اعضای هیأت‌مدیره و هیأت‌‌عامل، به‌همراه جمعی از رؤسای ادارات و شعب منتخب در محل ساختمان مرکزی بانک آینده، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده؛ در این مراسم دکتر اسکندری، مدیرعامل بانک آینده از عملیاتی‌سازی ظرفیت‌های ارزنده و پتانسیل‌های بانک بر اساس نیازهای واقعی مشتریان خبر داد و محصول منحصر‌به‌فرد «آن‌کارت» را حاصل هوشمندی، توان و قوه ابتکار و خلاقانه سرمایه‌انسانی جوان و متخصص بانک آینده دانستند که به‌واسطه‌ این توان‌مندی‌ها بانک آینده در مسیر ثبات و پیشرفت خود، به‌زودی محصولات جدید دیگری را نیز در عرصه بانکداری معرفی و عرضه خواهد کرد.

«آن‌کارت» بانک آینده، هدیه‌ای منحصربه‌فرد، ساده و در عین‌حال مطابق با فنآوری روز دنیا با قابلیت بارگذاری ویدیو است که با خرید این کارت‌هدیه، شما می‌توانید علاوه بر داشتن یک کارت‌هدیه، به آن‌هایی‌که دوست‌شان دارید از طریق ویدیو پیام و احساس خود را ارسال کنید. بدین‌منظور، خریدار «آن‌کارت‌» می‌تواند با اسکن QRCode کارت‌هدیه و بارگذاری ویدیوی خود، تصویر مورد نظر را ارسال کند. دریافت‌کننده کارت نیز پس از اسکن QRCode روی کارت توسط تلفن‌همراه خود، با استفاده از فیزیک کارت (به‌عنوان نمایشگر) امکان مشاهده ویدیو را خواهد داشت.

این ابزار، علاوه بر قابلیت استفاده برای تهیه کارت‌های هدیه شخصی، امکان عرضه کارت هدیه به‌صورت عمومی برای تبلیغات مشتریان حقوقی را نیز دارد.

«آن‌کارت» بانک آینده، به‌عنوان محصولی جدید، جذاب و بی‌نظیر، بهترین فرصت برای ابراز علاقه، تبریک، سپاس یا معرفی محصولات و خدمات صاحبان کسب‌وکار است و از اواسط اسفند‌ماه در تمامی شعب بانک آینده در دسترس مشتریان گرامی و عموم مردم شریف ایران بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از این کارت، یادگاری و خاطرات متفاوتی از خود به‌جای بگذارند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=76451

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط