نشست تخصصی الهام بخشی به شمول

نشست تخصصی الهام بخشی به شمول
نشست تخصصی الهام بخشی به شمول
نشست تخصصی الهام‌بخشی به شمول در اتاق تعاون بازرگانی صنایع-معادن و کشاورزی ایران برگزار شد و راه‌کار‌های اجرایی برای توانمندسازی زنان در حوزه‌های مختلف در این رویداد مطرح شدند.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه تعاون؛ در روز دوشنبه، ۲۱ اسفند ۱۴۰۲، اتاق بازرگانی صنایع-معادن و کشاورزی ایران شاهد برگزاری نشستی تخصصی با عنوان “الهام بخشی به شمول: راه‌کار‌های اجرایی برای توانمندسازی زنان در حوزه‌های مختلف” بود. این رویداد که در آستانه روز جهانی زن تدارک دیده شده بود، میزبان جمعی از زنان موفق و پیشرو در عرصه کارآفرینی بود تا دیدگاه‌های نوآورانه و تجربیات عملی خود را به اشتراک بگذارند.

نشست با سخنرانی‌های الهام‌بخش و پرشور آغاز شد و شرکت‌کنندگان در کارگاه‌ها و پنل‌های بحث و تبادل نظر شرکت کردند. موضوعات متنوعی از جمله استراتژی‌های تقویت نقش زنان در اقتصاد، اجتماع و فرهنگ مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای عملی برای توانمندسازی زنان در این حوزه‌ها ارائه شد.

این رویداد نه تنها فرصتی برای شنیدن و یادگیری بود، بلکه به عنوان یک پلتفرم برای شبکه‌سازی و هم‌افزایی بین زنان کارآفرین عمل کرد. شرکت‌کنندگان با انگیزه و الهام‌گرفته از این نشست خارج شدند و برای ادامه مسیر موفقیت و تأثیرگذاری در جامعه آماده شدند.

انجمن ملی زنان کارآفرین و سازمان ملی کارآفرینی ایران به همراه انجمن زنان مدیر کارآفرین، از همه شرکت‌کنندگان و سخنرانان تشکر کردند و امیدوارند که این نشست بتواند گامی مؤثر در جهت توانمندسازی زنان و افزایش مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=77223

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *