- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نشست تخصصی الهام بخشی به شمول

نشست تخصصی الهام بخشی به شمول
نشست تخصصی الهام بخشی به شمول [۱]
نشست تخصصی الهام‌بخشی به شمول در اتاق تعاون بازرگانی صنایع-معادن و کشاورزی ایران برگزار شد و راه‌کار‌های اجرایی برای توانمندسازی زنان در حوزه‌های مختلف در این رویداد مطرح شدند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه تعاون؛ در روز دوشنبه، ۲۱ اسفند ۱۴۰۲، اتاق بازرگانی صنایع-معادن و کشاورزی ایران شاهد برگزاری نشستی تخصصی با عنوان “الهام بخشی به شمول: راه‌کار‌های اجرایی برای توانمندسازی زنان در حوزه‌های مختلف” بود. این رویداد که در آستانه روز جهانی زن تدارک دیده شده بود، میزبان جمعی از زنان موفق و پیشرو در عرصه کارآفرینی بود تا دیدگاه‌های نوآورانه و تجربیات عملی خود را به اشتراک بگذارند.

نشست با سخنرانی‌های الهام‌بخش و پرشور آغاز شد و شرکت‌کنندگان در کارگاه‌ها و پنل‌های بحث و تبادل نظر شرکت کردند. موضوعات متنوعی از جمله استراتژی‌های تقویت نقش زنان در اقتصاد، اجتماع و فرهنگ مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای عملی برای توانمندسازی زنان در این حوزه‌ها ارائه شد.

این رویداد نه تنها فرصتی برای شنیدن و یادگیری بود، بلکه به عنوان یک پلتفرم برای شبکه‌سازی و هم‌افزایی بین زنان کارآفرین عمل کرد. شرکت‌کنندگان با انگیزه و الهام‌گرفته از این نشست خارج شدند و برای ادامه مسیر موفقیت و تأثیرگذاری در جامعه آماده شدند.

انجمن ملی زنان کارآفرین و سازمان ملی کارآفرینی ایران به همراه انجمن زنان مدیر کارآفرین، از همه شرکت‌کنندگان و سخنرانان تشکر کردند و امیدوارند که این نشست بتواند گامی مؤثر در جهت توانمندسازی زنان و افزایش مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=77223 [۱]

[۳] [۴]