مدیرعامل جدید شرکت ملی پست منصوب شد

مدیرعامل جدید شرکت ملی پست منصوب شد
با حکم وزیر ارتباطات؛
مدیرعامل جدید شرکت ملی پست منصوب شد

«محمود لیائی» با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ به عنوان مدیرعامل شرکت ملی پست منصوب شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور ضمن تقدیر و تشکر از رمضانعلی سبحانی‌فر، طی حکمی محمود لیائی را به سمت «معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست» منصوب کرد.

بر اساس این حکم، ماموریت ویژه محمود لیائی در دوره مسئولیت، «تحول در پست و تحقق پست هوشمند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین»، «ارتقا کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی»، «ارتقا زیرساختهای شبکه پستی کشور و افزایش بهره‌وری شرکت»، «ارتقا سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان تلاشگر شرکت ملی پست»، « افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی»، «ارتقا جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی» است.

گفتنی است محمود لیائی دارای مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شانگهای چین،  کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است.

لیائی هم اکنون محقق پسادکتری در رشته مدیریت کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس است. وی بیش از ۲۶ سال سابقه مدیریت در سطوح مختلف را در کارنامه خود دارد. 

«معاون وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت صنایع و معادن»، «مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «دبیر ستاد حمایت از تولید داخل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «نایب رئیس هیات‌مدیره شرکت دولتی نیمه‌هادی عماد»، «نایب رئیس هیات‌مدیره شرکت دولتی گسترش انفورماتیک ایران»، «مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنایع و معادن» و «مدیرکل دفتر صنایع فلزی، برق و فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن» از جمله مهمترین مسئولیت‌های وی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *