فرهنگ هوشمندسازی محصولات و خدمات بیمه‌ای نهادینه می‌شود

فرهنگ هوشمندسازی محصولات و خدمات بیمه‌ای نهادینه می‌شود
رئیس کل بیمه مرکزی در پویش فناورانه سه‌شنبه‌های نوآورانه صنعت بیمه:
فرهنگ هوشمندسازی محصولات و خدمات بیمه‌ای نهادینه می‌شود

در حوزه‌های متنوع و رشته‌های گوناگون بیمه‌ای، بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتالی و مولفه‌های نوآورانه به فرهنگ غالب صنعت بیمه مبدل خواهد شد.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در آیین رونمایی دو طرح جدید بیمه‌ای، حضور داشت با اعلام این مطلب افزود: دستاوردهای اخیر بیمه‌گران در خصوص ابزارمندی دیجیتالی و حرکت در راستای هوشمندسازی محصولات و خدمات خود از بلوغ الکترونیکی این صنعت حکایت دارد.
رئیس کل بیمه مرکزی در همین راستا اظهار داشت: ایده‌ها و خلاقیت‌ها پس از تبدیل به محصول می‌تواند جذابیت‌های جدیدی را در زنجیره ارزش بیمه ایجاد کند.
مهندس بهزادپور، افزایش ضریب نفوذ بیمه را در گرو توسعه خدمات و محصولات بیمه‌ای دانست و افزود: با مقررات روشن مالکیت فکری و معنوی محصولات فکری ایده‌پردازان، صنعت بیمه می‌تواند دلگرمی حداکثری را برای فناوران این عرصه فراهم کند.
رئیس شورای عالی بیمه از ضرورت تدوین سند آمایش ریسک خبر داد و گفت: ترمیم و تقویت برنامه ریزی جامع بیمه ای را در دو سطح منطقه ای و ملی دنبال خواهیم کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی، نگاه نهاد ناظر صنعت بیمه در حوزه بهره‌برداری از مزایای طرح‌های نوین بیمه‌ای را غیرانتفاعی اعلام کرد و افزود: رقابت بیمه مرکزی با فناوران و مجموعه‌های بیمه‌ای در عرصه‌های گوناگون کسب و کار منتفی است، اما برای تجاری‌سازی ایده‌های نوین اعلام آمادگی می‌کنیم.
وی در پایان بار دیگر بر لزوم تسریع راه‌اندازی مرکز نوآوری تاکید کرد و اظهار داشت: ایده‌های کارآمد و درخشان این قابلیت را دارند که راه‌حل‌های جامع و مفید را در اختیار مجموعه صنعت بیمه قرار دهند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=49268

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط